| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Internet marketing communication and schools : the Slovenian case study
Avtorji:ID Tankosić, Aleš (Avtor)
ID Trnavčevič, Anita (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2008_Tankosic,_Trnavcevic_Internet_Marketing_Communication_and_Schools_The_Slovenian_Case_Study.pdf (207,16 KB)
MD5: 225D3B5B563AD8C296117107CE71485F
PID: 20.500.12556/dkum/dace3da3-97ba-4070-8f87-d1098b36c531
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/orga.2008.41.issue-4/v10051-008-0015-5/v10051-008-0015-5.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Worldwide, some 1.32 billon people now use the Internet (Internet World Stats 2007). In the developed countries the Internet is also present in educational institutions; schools use the Internet as a means of communication with their customers. In Slovenia, however, research focusing on Internet marketing communication are rare in the field of education. This paper provides the theoretical framework and the results of the qualitative case study conducted at a school centre in Slovenia in 2005. Data were collected through group interviews and document analysis. The findings support the School Centre teachers' claim that the Internet does not enable personal contacts and the sensory collection of physical evidence, which are considered to be major disadvantages of Internet marketing communication. The teachers who consider Internet marketing communication to be an advantage stress the importance of virtuality which can function as a simulation of communication in the real world. Their adversaries, on the other hand, stress the importance of the physical world and warn us of the negative sides of virtuality.
Ključne besede:education, marketing, internet, communication
Leto izida:2008
Status objave pri reviji:Objavljeno
Verzija članka:Založnikova različica članka
Št. strani:str. 136-143
Številčenje:Letn. 41, št. 4
PID:20.500.12556/DKUM-69162 Novo okno
ISSN:1318-5454
UDK:37:004.738.5
COBISS.SI-ID:2769367 Novo okno
DOI:10.2478/v10051-008-0015-5 Novo okno
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:I46TFNH9
Datum objave v DKUM:04.12.2017
Število ogledov:739
Število prenosov:166
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija. revija za management, informatiko in kadre
Skrajšan naslov:Organizacija
Založnik:Moderna organizacija
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:04.12.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Marketinško komuniciranje na internetu v šolstvu : študija primera
Opis:Internet je prisoten tudi v izobraževalnih organizacijah, saj šole internet uporabljajo med drugim kot komunikacijsko sredstvo med šolo in uporabniki. Ne glede na to, so v slovenskem prostoru raziskave s področja marketinške komunikacije na internetu na področju izobraževanja še zelo redke. Članek podaja teoretična izhodišča in ugotovitve kvalitativne študije primera izvedene na šolskem centru v Sloveniji. Podatki so bili zbrani s skupinskim intervjujem in analizo dokumentov. Ugotovitve kažejo, da učitelji Šolskega centra izpostavljajo slabost marketinške komunikacije na internetu, saj ta ne omogoča osebnih stikov in fizičnih dokazov. Učitelji, ki imajo pozitiven odnos do marketinške komunikacije na internetu, postavljajo v izhodišče virtualnost, znotraj katere iščejo 'rešitve' za čim učinkovitejšo simulacijo marketinške komunikacije v realnem svetu, medtem kot 'nasprotniki' marketinške komunikacije na internetu postavljajo v izhodišče fizični svet in opozarjajo na negativne strani virtualnosti.
Ključne besede:izobraževanje, marketing, internet, komuniciranje


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici