SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Uporaba družbenih omrežij za oglaševanje visokošolske institucije
Avtorji:Dobovšek, Tina (Avtor)
Kofjač, Davorin (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Urh, Marko (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Dobovsek_Tina_2017.pdf (1,54 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V diplomskem delu smo ugotavljali, katero družbeno omrežje dijaki vsakodnevno največ uporabljajo z namenom, da ugotovimo, katero je najbolj primerno za spletno oglaševanje visokošolske institucije in s tem pridobitev bodočih študentov. Ker imajo visokošolske institucije danes na področju izobraževanja močno zaostreno konkurenco in jih to sili v vsakodnevno proučevanje in iskanje najučinkovitejših načinov spletnega oglaševanja, smo ugotavljali tudi vedenje dijakov na družbenih omrežjih in s tem visokošolskim institucijam podali smernice za postavljanje učinkovitejših strategij.
Ključne besede:internet, splet, družbena omrežja, spletno oglaševanje, oglaševanje, visokošolske institucije
Leto izida:2017
Izvor:Maribor
COBISS_ID:ID=7986195 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:259
Število prenosov:30
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The use of social networks for marketing a higher education institution
Opis:The diploma thesis analyses which social network is most popular today amongst high-school students. The aim is to inform higher education institutions what the best social network would be for advertisement aimed at attracting future students. Nowadays, competition in the educational sector is higher than in the past. Therefore, educational institutions are forced into formal research on the effectiveness of advertising. Additional analysis of the behaviour of high-school students on social networks has helped with providing institutions with guidelines for setting up more effective strategies.
Ključne besede:internet, web, social network, advertising, digital marketing, higher education institutions


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici