| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:How public relations impact on a company's effectiveness
Avtorji:ID Jerman, Damjana (Avtor)
ID Vukovič, Goran (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2008_Jerman,_Vukovic,_Zavrsnik_How_Public_Relations_Impact_on_a_Company_s_Effectiveness.pdf (469,21 KB)
MD5: EEA29A0C44B9CADA6CBB6FC1D4C6288A
PID: 20.500.12556/dkum/a4a855f8-c9a8-4971-8774-9d00b6e9f30a
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/orga.2008.41.issue-3/v10051-008-0010-x/v10051-008-0010-x.xml
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:The role of public relations is dealing with the identification of organization's strategic public and developing communications programs for building solid, open and trusting relations with them. Many companies have taken a limited view of the impact that public relations can have on company's overall effectiveness. This paper consists of two parts: the theoretical framework for the role of public relations in the overall effectiveness of the company and an empirical analysis based on the primary data collected. We classified and analyzed different public relations factors (i.e. factors related to managing and implementing public relations) that influences the effectiveness of the company. We explored the correlation between public relations and a company's effectiveness and argued that public relations factors play a critical role in that effectiveness. We used linear regression and we found a significant linier relationship between the independent variable (public relations) and the dependent variable (company effectiveness).
Ključne besede:public relations, public relations function, company's effectiveness, strategy, public relations agency
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2008
Št. strani:str. 91-98
Številčenje:Letn. 41, št. 3
PID:20.500.12556/DKUM-69125 Novo okno
ISSN:1318-5454
UDK:659.44
COBISS.SI-ID:2648279 Novo okno
DOI:10.2478/v10051-008-0010-x Novo okno
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:8B1XB0LL
Datum objave v DKUM:30.11.2017
Število ogledov:1335
Število prenosov:346
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija : revija za management, informatiko in kadre
Skrajšan naslov:Organizacija
Založnik:Moderna organizacija
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:30.11.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Kako odnosi z javnostmi vplivajo na učinkovitost podjetij
Opis:Vloga odnosov z javnostmi je identifikacija strateških javnosti organizacij in oblikovanje komunikacijskih programov za graditev stabilnih, odprtih in zaupanja vrednih odnosov z njimi. Kakovost teh odnosov je pomemben kazalec dolgoročnega prispevka odnosov z javnostmi k organizacijski uspešnosti. Mnoge organizacije se zelo malo ukvarjajo z vplivom odnosov z javnostmi na celotno učinkovitost same organizacije. Naš prispevek je razdeljen na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu predstavljamo spremenljivke odnosov z javnostmi, ki vplivajo na uspešnost organizacije. S pomočjo empirične raziskave na vzorcu slovenskih podjetij smo ugotavljali odvisnost uspešnosti podjetij od posameznih dejavnikov odnosov z javnostmi. Raziskali in analizirali smo različne dejavnike odnosov z javnostmi (t.j. dejavnike povezane z upravljanjem in izvajanjem odnosov z javnostmi), ki lahko pomembno vplivajo na učinkovitost organizacij. Ugotavljali smo korelacijo med njimi ter s pomočjo linearne regresije ugotovili statistično značilno korelacijo med neodvisno spremenljivko (odnosi z javnostmi) in odvisno spremenljivko (uspešnost organizacije).
Ključne besede:odnosi z javnostmi, funkcije odnosov z javnostmi, učinkovitost podjetja, strategije, agencije za odnose z javnostmi


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici