| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vloga šolskega pedagoga kot svetovalnega delavca pri razvoju družbene odgovornosti učencev
Avtorji:ID Kolenko, Maša (Avtor)
ID Čagran, Branka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Mulej, Matjaž (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Kolenko_Masa_2017.pdf (1,70 MB)
MD5: 524E3887D844395C926C93B60CB378E4
PID: 20.500.12556/dkum/814142a5-79bd-4492-a250-eac56ce569af
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Magistrska naloga predstavlja vključenost družbene odgovornosti v šolsko prakso s strani pedagogov šolskih svetovalnih delavcev. Delo šolskih svetovalnih delavcev temelji na zakonih, pravilnikih in smernicah ter sledi sprejetim nacionalnim vrednotam. Ostaja pa vprašanje, v kolikšni meri se delo pedagogov šolskih svetovalnih delavcev sklada s šolsko doktrino in njenim konceptom ter v kolikšni meri je družbena odgovornost vpeta v njihovo delo. Empirično zaključno delo je zasnovano na šestih intervjujih pedagogov šolskih svetovalnih delavcev iz osnovnih in srednjih šol. Namen je bil preučiti pojmovanje družbene odgovornosti pedagogov šolskih svetovalnih delavcev, pomen družbene odgovornosti, kakor jo zaznavajo pedagogi in oceno šolske prakse z vidika družbene odgovornosti. Uporabljena je deskriptivna metoda empiričnega pedagoškega raziskovanja. Raziskava je pokazala, da pedagogi velik poudarek pri družbeni odgovornosti dajejo prenosu vrednot na otroke, uresničujejo pa jo ali sami ali v sodelovanju z drugim svetovalnim delavcem, ravnateljem in s starši. Zavedajo se odgovornosti v svojem delu, vendar ločijo med doprinosom družbene odgovornosti v okviru pristojnosti in lastnim doprinosom. Znatnega pomena so jim tudi človeška solidarnost, zavzemanje za lastno avtonomnost, uporaba lastnih načel, postavljanje mej v sodelovanju z drugimi ter sprejemanje in potrditev njihovega dela. Srečujejo se tudi z neodgovornimi praksami v šoli, ki jih rešujejo dolgoročno, preventivno ali kurativno, kot oviro pa navedejo čas in vladavino prava, ki senči bistvo pedagoškega dela.
Ključne besede:šolski svetovalni delavec, pedagog, vzgoja, družbena odgovornost, osnovna šola, srednja šola
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Kolenko]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-69111 Novo okno
UDK:37.048(043.2)
COBISS.SI-ID:104851459 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BTNVXZJZ
Datum objave v DKUM:14.04.2022
Število ogledov:905
Število prenosov:47
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:29.11.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Role of Educator as School Counsellor in the Development of Pupils' Social Responsibility
Opis:Master's thesis represents the inclusion of social responsibility into school practice of educators as school counsellors. Work of school counsellors is based on law, rules and guidance criteria, and follows accepted national values. Despite the latter, there is a question to what extent is the work of educators as school counsellors consistent with school doctrine and its concept, as well as to what extent is social responsibility embedded into their work. Empirical final work consists of six interviews from educators as school counsellors in primary and secondary schools. The purpose of the work was to examine the concept of social responsibility, the importance of social responsibility as perceived by educators and evaluation of school practice from the perspective of social responsibility. Empirical pedagogical research was founded on descriptive method. The research showed that educators perceive social responsibility as a great role in transferring values to children, by pursuing it by themselves or in cooperation with other counsellors, parents and headmasters. Educators as school counsellors are aware of responsibilities in their work, but do distinguish between contribution to social responsibility within their official duty and their own contribution. Additionally, human solidarity, striving for their own autonomy, using their own principles, setting limits in cooperation with others, and acceptance and acknowledgement of their work are also of substantial importance to them. Educators as school counsellors are also faced with irresponsible practices which are addressed long-term, preventive or curative. As an obstacle within their work they specify the lack of time and the rule of law which shades the essence of pedagogical work.
Ključne besede:school counsellor, educator, education, social responsibility, primary school, secondary school


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici