Naslov: | Vloga šolskega pedagoga kot svetovalnega delavca pri razvoju družbene odgovornosti učencev |
---|
Avtorji: | ID Kolenko, Maša (Avtor) ID Čagran, Branka (Mentor) Več o mentorju...  ID Mulej, Matjaž (Komentor) |
Datoteke: | MAG_Kolenko_Masa_2017.pdf (1,70 MB) MD5: 524E3887D844395C926C93B60CB378E4 PID: 20.500.12556/dkum/814142a5-79bd-4492-a250-eac56ce569af
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FF - Filozofska fakulteta
|
---|
Opis: | Magistrska naloga predstavlja vključenost družbene odgovornosti v šolsko prakso s strani pedagogov šolskih svetovalnih delavcev. Delo šolskih svetovalnih delavcev temelji na zakonih, pravilnikih in smernicah ter sledi sprejetim nacionalnim vrednotam. Ostaja pa vprašanje, v kolikšni meri se delo pedagogov šolskih svetovalnih delavcev sklada s šolsko doktrino in njenim konceptom ter v kolikšni meri je družbena odgovornost vpeta v njihovo delo. Empirično zaključno delo je zasnovano na šestih intervjujih pedagogov šolskih svetovalnih delavcev iz osnovnih in srednjih šol. Namen je bil preučiti pojmovanje družbene odgovornosti pedagogov šolskih svetovalnih delavcev, pomen družbene odgovornosti, kakor jo zaznavajo pedagogi in oceno šolske prakse z vidika družbene odgovornosti. Uporabljena je deskriptivna metoda empiričnega pedagoškega raziskovanja. Raziskava je pokazala, da pedagogi velik poudarek pri družbeni odgovornosti dajejo prenosu vrednot na otroke, uresničujejo pa jo ali sami ali v sodelovanju z drugim svetovalnim delavcem, ravnateljem in s starši. Zavedajo se odgovornosti v svojem delu, vendar ločijo med doprinosom družbene odgovornosti v okviru pristojnosti in lastnim doprinosom. Znatnega pomena so jim tudi človeška solidarnost, zavzemanje za lastno avtonomnost, uporaba lastnih načel, postavljanje mej v sodelovanju z drugimi ter sprejemanje in potrditev njihovega dela. Srečujejo se tudi z neodgovornimi praksami v šoli, ki jih rešujejo dolgoročno, preventivno ali kurativno, kot oviro pa navedejo čas in vladavino prava, ki senči bistvo pedagoškega dela. |
---|
Ključne besede: | šolski svetovalni delavec, pedagog, vzgoja, družbena odgovornost, osnovna šola, srednja šola |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [M. Kolenko] |
---|
Leto izida: | 2017 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-69111  |
---|
UDK: | 37.048(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 104851459  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:BTNVXZJZ |
---|
Datum objave v DKUM: | 14.04.2022 |
---|
Število ogledov: | 905 |
---|
Število prenosov: | 47 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FF
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |