| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:E-education between padagogical and didactic theory and practise
Avtorji:Rebolj, Vanda (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2009_Rebolj_E-education_between_Pedagogical_and_Didactic_Theory_and_Practice.pdf (169,81 KB)
MD5: 5A0A66B42A4DBA1E11C32CB665651389
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/orga.2009.42.issue-1/v10051-008-0027-1/v10051-008-0027-1.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Strokovno delo (r4)
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Education systems confront new requirements to become more efficient and contribute more to the economic success of society. At the same time there are new challenges for the education systems to perform their tasks using advanced technology. In capacity, information technology considerably surpasses the current learning technology. Supported by Internet it creates an electronic parallel to the standard school and learning. Unfortunately there is only sporadic evidence that supported by information technology, learning and education system as a whole can be considerably improved. In spite of that, we believe there is no way back and e-education is not just a temporary whim. Even though we do not know exactly who should perform what and to which scope. The passiveness of pedagogues, the lack of empirical research and the occurring expansion of the market for e-education products without their quality assessment is not of advantage to this progress. The spread of e-education production without considering the professional opinion of pedagogues, who beside their practical work must also engage in developing their own pedagogical theory, might not benefit the existing education achievements. On the other hand, didactics can by analogy be applied also in the web environment, consequently creating the related assessment mechanisms of the electronic education elements.
Ključne besede:didactics, e-education, informatization, IT, information technology, multimedia, interactivity, knowledge quality
Leto izida:2009
Št. strani:str. 10-16
Številčenje:št. 1, Letn. 42
ISSN:1318-5454
UDK:37.018.43:004
COBISS_ID:247987968 Novo okno
DOI:10.2478/v10051-008-0027-1 Novo okno
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:HCAJMRST
Število ogledov:586
Število prenosov:73
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija
Založnik:Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, Založba Moderna organizacija, Sciendo
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:29.11.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:E-izobraževanje med pedagoško-didaktično teorijo in prakso
Opis:Pred šolo so nove zahteve, da postane bolj učinkovita in s tem več prispeva k ekonomskemu uspehu družbe. Hkrati pa šola dobiva ponudbo, naj svoje naloge opravlja z naprednejšo tehnologijo. Informacijska tehnologija v zmogljivostih močno prese­ga dosedanjo učno tehnologijo. Z internetom, ustvarja elektronsko vzporednico klasični šoli in klasičnemu učenju. Obstajajo, žal šele posamezni dokazi, da lahko s podporo IT, to je z e-izobraževanjem izrazito izboljšamo učenje in tudi šolo v celoti. Verjamemo lahko, da ni poti nazaj in da ne gre za modno muho. Vendar pa ne vemo natanko, kdo naj se tega loti in kako ter za koliko. Zadržanost pedagogov, pomanjkanje empiričnega raziskovanja in krati nastajanje trga proizvodov za e-izobraževanje brez ocene kakovosti, temu razvoju ni v prid. Prodor e-produkcije brez oči, ušes in mnenj pedagogov, ki morajo razen za prakso poskrbeti tudi za napredek lastne teorije, lahko dosedanjim izobraževalnim dosežkom škodujejo. Didaktika lahko po analogiji marsikaj izvede in ovrednoti tudi v spletnem okolju, razen tega pa vzpostavi ustrezne mehanizme za vrednotenje elektronskih in virtualnih elementov izobraževanja. Predvsem spodbudi k iskanju prave poti in uravnavi vijugavih poti do kakovosti e-izobraževanju in boljšega znanja je namenjen ta prispevek.
Ključne besede:elektronsko izobraževanje, izobraževalna tehnologija, informacijska tehnologija, pedagogika, didaktika, učinkovitost, znanje, kvaliteta


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici