| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Customer satisfaction and acceptance of relationship marketing concept : an exploratory study in QM certified Serbian companies
Avtorji:Ćoćkalo, Dragan (Avtor)
Đorđević, Dejan (Avtor)
Sajfert, Zvonko (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2011_Cockalo,_Dordevic,_Sajfert_Customer_Satisfaction_and_Acceptance_of_Relationship_Marketing_Concept_An_Exploratory_Study.pdf (615,36 KB)
MD5: D57333FA14D21527684F186138A7A521
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/orga.2011.44.issue-2/v10051-011-0004-y/v10051-011-0004-y.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Satisfying customers and other groups of interest is the key output of relationship marketing. This paper presents the parts of the research that had been carried out by the first quarter of 2008 which included 84 quality management (QM) certified companies and 37 experts from Republic of Serbia. The goals of the research, related to this article, were: firstly, to explain customer satisfaction from the standpoint of relationship marketing concept; secondly, to show that relationship marketing concept is/can be accepted and implemented in QM certified Serbian companies - in order to integrate customer satisfaction and realionship marketing in QM concept.
Ključne besede:the process of customer satisfaction, QM, RM, Serbia
Leto izida:2011
Št. strani:str. 32-45
Številčenje:št. 2, Letn. 44
ISSN:1318-5454
UDK:005.6(497.11):339.138
COBISS_ID:259173120 Novo okno
DOI:10.2478/v10051-011-0004-y Novo okno
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NEPDCTIX
Število ogledov:424
Število prenosov:78
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija
Založnik:Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, Založba Moderna organizacija, Sciendo
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:29.11.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Zadovoljstvo kupcev in sprejemanje upravljanja odnosov s strankami v marketingu : preliminarna študija v srbskih podjetjih s certifikatom kakovosti
Opis:Zadovoljstvo kupcev in drugih interesnih skupin je ključni dosežek oz. rezultat marketinga odnosov upravljanja z odnosi v marketingu. V članku je predstavljen del ugotovitev raziskave, ki je bila izvedena v prvem četrtletju leta 2008 in je vključevala 84 podjetij, ki so že pridobila certifikat kakovosti, in 37 strokovnjakov iz Republike Srbije. Cilji raziskave so (1) pojasniti zadovoljstvo kupcev z vidika upravljanja odnosov v marketingu in (2) prikazati, da je koncept upravljanja s kupci v marketingu mogoče uvesti v srbskih podjetjih, ki imajo certifikat kakovosti, in integrirati zadovoljstvo kupcev in upravljanje z odnosi v
Ključne besede:Srbija, podjetja, management, marketing, kvaliteta, poslovna odličnost, zagotavljanje kvalitete, tržni odnosi, kupci, zadovoljstvo


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici