| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Commercialization methods of a new product/service in ICT industry : case of a science & technology park
Avtorji:ID Aslani, Alireza (Avtor)
ID Eftekhari, Hossein (Avtor)
ID Hamidi, Mahdi (Avtor)
ID Nabavi, Bahareh (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2015_Aslani_et_al._Commercialization_Methods_of_a_New_Productservice_in_ICT_Industry_Case_of_a_Science_&amp_Technology_Park.pdf (374,15 KB)
MD5: 350D1C2D1ADA81115DA768B26F04BA31
PID: 20.500.12556/dkum/b0a34322-0523-482d-b6cd-13780e9256fa
 
URL https://www.degruyter.com/view/j/orga.2015.48.issue-2/orga-2015-0007/orga-2015-0007.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Purpose: Commercialization is a step toward new products/services development. Due to high rate of product/service failure in ICT industry, the purpose of this paper is to study and evaluate commercialization methods implemented by companies that operate within ICT industry at the Science and Technology Park of University of Tehran. Design/Methodology/Approach: The methodology of this study is of field research type. After examining commercialization methods presented in the literature and confirming methods found by the discipline elite, structured interviews were conducted addressed managers and experts of ICT companies. Results: Three methods of “joint research contracts”, “exhibitions” and “spin-offs” are among the most common commercialization methods used by companies. Conclusion: Due to uncertainties that exist in ICT industry, companies should consider different strategies in order to develop successful products and services. Finally, specific policies are determined to implement each commercialization method in knowledge-based companies.
Ključne besede:innovation, commercialization, ICT, science and technology park
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2015
Št. strani:str. 131-139
Številčenje:Letn. 48, št. 2
PID:20.500.12556/DKUM-69092 Novo okno
ISSN:1318-5454
UDK:005.523:659.23:004
COBISS.SI-ID:283336192 Novo okno
DOI:10.1515/orga-2015-0007 Novo okno
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UOOACEEH
Datum objave v DKUM:29.11.2017
Število ogledov:1166
Število prenosov:224
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija : revija za management, informatiko in kadre
Skrajšan naslov:Organizacija
Založnik:Moderna organizacija
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:29.11.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Metode komercializacije novih izdelkov in storitev na področju IKT industrije : primer znanstveno tehnološke­ga parka
Opis:Namen: Komercializacija je korak v razvoju novih izdelkov in storitev. Ker je delež stopnje neuspešnih komercializacije izdelkov in storitev v IKT industrij na splošno zelo visok, smo se namenili preučiti in oceniti metode komercializacije, ki jih uporabljajo podjetja s področja IKT industrije v Tehnološkem parku Univerze za znanost in tehnologijo v Teheranu. Načrtovanje/ metodologija / pristop: Osnovni metodološki pristop naše študije je terenska raziskava. Potem ko smo proučili metode komercializacije predstavljene v literaturi in izbrali tiste, ki so bile ocenjene kot najboljše, smo opravili še strukturirane intervjuje z managerji in strokovnjaki v IKT podjetjih. Rezultati: Tri metode: “skupne pogodbe za raziskovanje”, “razstave” in “spin-off” so med najpogostejšimi metodami komercializacije, ki jih uporabljajo podjetja. Zaključek: Zaradi negotovosti, ki so vedno prisotne v IKT industriji, morajo podjetja uporabljati različne strategije, da bi razvili uspešne izdelke in storitve. Podjetja, katerih dejavnost temelji na znanju, morajo poiskati svoje specifične pristopi in politike za komercializacijo svojih izdelkov in storitev.
Ključne besede:informacijsko-komunikacijska tehnologija, podjetja, storitve, proizvodi, inovacije, poslovna strategija, poslovna uspešnost, konkurenčnost


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici