| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Strateško pozicioniranje blagovne znamke olja Total : diplomsko delo
Avtorji:Hotko, Slavko (Avtor)
Iršič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf hotko-slavko.pdf (417,53 KB)
MD5: AD343682BF6F2EC9830E651BE9C44B91
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:strategija trženja, trženje, marketing, trg, tržni mehanizem, tržne raziskave, pozicioniranje, blagovne znamke, strategija, empirične raziskave, organiziranost, potrošnik, cilj, pospeševanje prodaje, naftni derivati, olja, uvoz
Leto izida:2005
Založnik:[S. Hotko]
Izvor:Brežice
UDK:658.8.012.12(043.2):665.76(497.4)
COBISS_ID:8043292 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WCDQOEBZ
Število ogledov:2818
Število prenosov:419
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici