| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Analysis of interactions of key stakeholders on B2C e-markets : agent based modelling and simulation approach
Avtorji:ID Marković, Aleksandar (Avtor)
ID Čavoški, Sava (Avtor)
ID Novović, Andrej (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2016_Markovic,_Cavoski,_Novovic_Analysis_of_Interactions_of_Key_Stakeholders_on_B2C_e-Markets_-_Agent_Based_Modelling_and_S.pdf (1,05 MB)
MD5: 88D94D0107722682C918247C296D891A
PID: 20.500.12556/dkum/ff158e76-eec1-45a2-9876-a339aa7e0e66
 
URL https://www.degruyter.com/view/j/orga.2016.49.issue-2/orga-2016-0010/orga-2016-0010.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Background/purpose: This paper discusses the application of ABMS - agent-based modelling and simulation in the analysis of customer behaviour on B2C e-commerce websites as well as in the analysis of various business decisions upon the effects of on-line sales. The continuous development and dynamics in the field of e-commerce requires application of advanced decision-making tools. These tools must be able to process, in a short time period, a large amount of data generated by the e-commerce systems and enable the use of acquired data for making quality business decisions. Methodology: The methodology of the agent-based simulation used in this paper may significantly enhance the speed and quality of decision making in electronic trade. The models developed for the needs of this research aim to improve the use of practical tools for the evaluation of the B2C online sales systems in that they allow for an investigation into the outcomes of varied strategies in the e-commerce site management as regards customer behaviour, website visits, scope of sales, income earned, etc. Results: An agent-based simulation model developed for the needs of this research is able to track the interactions of key subjects in online sales: site visitors - prospective consumers, sellers with different business strategies, and suppliers. Conclusion: Simulation model presented in this paper can be used as a tool to ensure a better insight into the problem of consumer behavior on the Internet. Companies engaged in the B2C e-commerce can use simulation results to better understand their consumers, improve market segmentation and business profitability and test their business policies.
Ključne besede:ABMS, B2C, e-commerce, website, customer behavior
Leto izida:2016
Status objave pri reviji:Objavljeno
Verzija članka:Založnikova različica članka
Št. strani:str. 138-149
Številčenje:Letn. 49, št. 2
PID:20.500.12556/DKUM-69074 Novo okno
ISSN:1318-5454
UDK:339.13:004.738.5:658.89
COBISS.SI-ID:285688320 Novo okno
DOI:10.1515/orga-2016-0010 Novo okno
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NZOXJWR0
Datum objave v DKUM:28.11.2017
Število ogledov:1543
Število prenosov:118
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija. revija za management, informatiko in kadre
Skrajšan naslov:Organizacija
Založnik:Moderna organizacija
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:28.11.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Analiza interakcije ključnih deležnikov na B2C e-trgih : modeliranje in simulacija z uporabo agentov
Opis:Izhodišče/namen: Članek obravnava uporabo AMB metode modeliranja, ki temelji na uporabi agentov in simulacije, in analizira vedenje kupcev na B2C poslovnih spletnih straneh, kot tudi analizira posledice različnih poslovnih odločitev na prodajo na spletu. Hiter razvoj in dinamika na področju e-poslovanja zahtevata uporabo naprednih orodij odločanja. Ta orodja mora biti sposobna v kratkem časovnem obdobju obdelati velike količine podatkov, pridobljenih s sistemi za e-poslovanje in omogočili uporabo pridobljenih podatkov za pripravo kakovostnih poslovnih odločitev. Metodologija: Uporabili smo metodo simulacije, ki temelji na agentu, kar lahko bistveno poveča hitrost in kakovost odločanja v elektronski trgovini. Modeli so bili razviti za potrebe te raziskave, so namenjeni izboljšanju uporabe prak­tičnih orodij za oceno B2C spletnih prodajnih sistemov, tako, da omogočajo raziskati posledice različnih strategij v upravljanju e-prodajnega mesta, glede na obnašanje strank, obiske spletnih strani, obseg prodaje, prihodek, itd. Rezultati: Razvili smo simulacijski model, ki temelji na agentu, in omogoča spremljati interakcije ključnih deležnikov v spletni prodaji: obiskovalcev strani - bodočih potrošnikov, prodajalcev z različnimi poslovnimi strategijami in dobavi­teljev. Zaključek: Simulacijski model predstavljen v tem prispevku se lahko uporablja kot orodje, da si zagotovimo boljši vpogled v problematiko vedenja potrošnikov na internetu. Podjetja, ki se ukvarjajo s B2C e-poslovanjem, lahko upo­rabijo rezultate simulacij, da bi bolje razumeli svoje potrošnike, izboljšali tržno segmentacijo in donosnost poslovanja in preverili svojo poslovno politiko.
Ključne besede:prodaja, elektronsko poslovanje, spletne trgovine, spletne strani, potrošniki, vedenje, odločanje, modeli, simulacija


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici