SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Televizija kot dejavnik v otrokovem razvoju
Avtorji:Železen, Samanta (Avtor)
Goriup, Jana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Zelezen_Samanta_2017.pdf (1,18 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu smo obravnavali medije in predvsem televizijo kot pomemben dejavnik v otrokovem razvoju. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. Mediji so dandanes prisotni povsod. So del našega vsakdanjika in jih srečamo na vsakem koraku. Tudi predšolski otroci se z mediji srečujejo vsak dan; doma, na poti v vrtec, v vrtcu itd. Otroci se srečujejo z različnimi junaki, ki jim predstavljajo jim vzor in se poistovetijo z njimi. Gledajo različne risanke, programe, oddaje, pri tem pa je zelo pomembna vloga staršev in vzgojiteljev. Starši in vzgojitelji lahko veliko pripomoremo k temu, da nadzorujemo vsebine, ki jih otroci gledajo, gledamo televizijo z njimi, se z njimi pogovarjamo, jih spodbujamo in poskušamo najti čim več pozitivnih vplivov televizije, so pa vsekakor prisotni tudi negativni vplivi. V diplomski nalogi smo želeli raziskati in ugotoviti, na katera področja vpliva televizija, zakaj otroci gledajo televizijo in kako razumejo gledane oddaje, seznaniti se z negativnimi in pozitivnimi vplivi televizije, ugotoviti, kako televizija prispeva k razvoju nasilja in agresije predšolskega otroka, ter raziskati, kako starši in vzgojitelji lahko pripomorejo k temu, da predšolski otrok televizije ne gleda prekomerno in kako mu omejiti gledanje televizije. V empiričnem delu smo poskušali ugotoviti, kako televizija vpliva na razvoj predšolskega otroka. Zastavili smo si šest hipotez, in sicer: predšolski otroci anketiranih staršev v povprečju gledajo televizijo največ 2 uri na dan, predšolski otroci anketiranih staršev si pogosto zaželijo igrače in druge stvari iz oglasov, ki jih zasledijo po televiziji, anketirani starši svojim predšolskim otrokom postavijo omejitve in pravila o gledanih televizijskih oddajah, predšolski otrok posnema junake, ki jih vidi po televiziji, pretirano gledanje televizije ima negativen vpliv na zdravje predšolskih otrok in predšolski otroci anketiranih staršev po televiziji največkrat gledajo risanke.
Ključne besede:mediji, televizija, predšolski otrok, oglaševanje, otrokov razvoj
Leto izida:2017
Založnik:[S. Železen]
Izvor:Maribor
UDK:159.922.7:316.774(043.2)
COBISS_ID:23699208 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:127
Število prenosov:28
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Television as factor of child development
Opis:Nowadays, media are everywhere. They are a part of our everyday life. Preschool children get in contact with media every day at home, on the way to the kindergarten, in the kindergarten etc. Children meet various characters that are their role models and identify with them. They watch various cartoons, programs, TV shows and therefore the role of parents and preschool teachers is very important. Parents and preschool teachers can aid with controlling the contents that children watch; we can watch TV with them, talk to them, encourage them and try to find as many positive effects of TV as possible; however, some of the effects are also negative. In the diploma thesis, we wanted to research and determine which areas TV affects, why children watch TV and how they understand the content; we wanted to research the negative and positive effects of TV, find out how the TV influences violence and aggression development in preschool children and how can parents and preschool teachers prevent excessive TV watching and how to limit it. In the empirical part, we tried to find out how TV affects development of preschool children, so we proposed the following six hypotheses: preschool children of interviewed parents watch TV maximum of two hours a day on average; preschool children of interviewed parents often want toys and other things from commercials they see on TV; the interviewed parents give limitations and rules regarding the TV shows to their preschool children; a preschool child imitates the characters seen on TV; the excessive TV watching has a negative effect on the health of preschool children; the preschool children of interviewed parents most often watch cartoons.
Ključne besede:media, television, preschool child, advertising, child development


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici