| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Teaching visual arts : from the innocent eye to immersiveness and vice versa
Avtorji:Richter, Marijan (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2017_Richter_Poucevanje_likovne_umetnosti.pdf (391,83 KB)
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2017/2-3/REI_10_2-3_CLANEK8.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:In the mid-19th century, John Ruskin, apologist for the poetics of the innocent eye, advocated a break with academic Realism. A century later, Gombrich and Goodman criticized Ruskin's Romantic subjectivism from the position of High Modernism. Consequently, the "Enlightenment" approach in teaching visual arts became stronger. Recently, some teaching specialists have been trying to inaugurate the term, immersiveness, in place of visual arts language for the purpose of introducing contemporary art into the syllabus. This paper examines the relation between "the innocent eye myth" and topical approach of "immersiveness" within the framework of educational objectives and methods in contemporary teaching.
Ključne besede:innocent eye, immersiveness, visuality, children, artistic expression, artwork, creating, motivation
Leto izida:2017
Št. strani:str. 251-259
Številčenje:št. 2/3, Letn. 10
ISSN:1855-4431
UDK:37.015.31:73/76
COBISS_ID:23462920 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:10.18690/2463-8005.10.2-3.251-260(2017) Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JZT2AZLT
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:219
Število prenosov:39
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Univerzitetna založba Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Poučevanje likovne umetnosti : od nedolžnega očesa do potopitve in obratno
Opis:Sredi 19. stoletja je John Ruskin, apologet poetike nedolžnega očesa, zagovarjal prelom z akademskim realizmom. Stoletje kasneje sta Gombrich in Goodman kritizirala Ruskinov romantični subjektivizem s pozicije visokega modernizma. Posledično se je okrepil "razsvetljenski" pristop v poučevanju likovne umetnosti. V zadnjem času si nekateri didaktični specialisti za namen uvajanja sodobne umetnosti v učni načrt namesto jezika likovne umetnosti prizadevajo uveljaviti izraz potopitev. Prispevek proučuje razmerje med "mitom o nedolžnem očesu" ter aktualno "potopitvijo" v okviru vzgojno-izobraževalnih ciljev in metod v sodobnem poučevanju.
Ključne besede:nedolžno oko, potopitev, likovnost, otroci, likovni izraz, likovna dela, ustvarjanje, motivacija


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici