| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Odziv otrok v različnih starostnih skupinah glede na vrste plesnih dejavnosti
Avtorji:ID Hrastnik, Janja (Avtor)
ID Hrastnik, Mojca (Avtor)
ID Ilić, Olivera (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Hrastnik_Janja_2017.pdf (965,22 KB)
MD5: 05DA5E90168ABDF2546677ECE37B3644
PID: 20.500.12556/dkum/5861630a-d879-4d30-b65c-c9f18b9b4f88
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Ples je področje, ki je pomembno za otrokov celostni razvoj. Poznamo več vrst plesnih dejavnosti, s katerimi si otrok pridobi določene sposobnosti, spretnosti ter znanja. V teoretičnem delu diplomske naloge smo se osredotočili na plesno vzgojo in njene značilnosti ter vpliv plesa na razvoj otroka. Podrobneje smo predstavili načrtovanje plesnih dejavnosti, cilje, oblike in metode plesne vzgoje. Poglavje smo zaključili z načeli ter analizo vzgojnega dela. V zadnjem delu teoretičnega dela smo opisali vrste plesnih dejavnosti, ples in ponazarjanje, rajalno-gibalne plesne igre, plesno dramatizacijo in didaktične igre. V empiričnem delu govorimo predvsem o primerjavi v odzivu med mlajšimi in starejšimi otroki na različne vrste plesnih dejavnosti. Raziskava je potekala v dveh skupinah, starih od 3 do 4 let in od 5 do 6 let. V sklopu enega meseca smo izvajali različne plesne dejavnosti. Empirični del vključuje deset plesnih priprav, od tega pet rajalno-gibalnih plesnih iger, dve pripravi plesnega ponazarjanja, dve didaktični igri ter plesno dramatizacijo. Ugotovili smo, da obstajajo razlike v motiviranosti za izvajanje dejavnosti, v udeležbi ter uspešnosti pri doseganju ciljev.
Ključne besede:plesna vzgoja, ples in ponazarjanje, plesna dramatizacija in uprizarjanje, rajalno-gibalne plesne igre, didaktične igre.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[J. Hrastnik
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-68768 Novo okno
UDK:373.2.091.3:793.3(043.2)
COBISS.SI-ID:23494920 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MKQHHNRF
Datum objave v DKUM:13.12.2017
Število ogledov:1601
Število prenosov:241
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:15.10.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The response of children of diferent age groups according to types of dance activities
Opis:Dance is an area that is important for child's integrated development. There are several types of dance activities that promote development of children's skills and knowledge. In the theoretical part of this diploma thesis, we focused on dance education and its characteristics as well as the influence of dance on the development of child. In detail, we presented the planning of dance activities, goals, forms and methods of dance education. The chapter was completed with the principles and analysis of the educational work. In the final section of the theoretical part we described the types of dance activities, dancing and themed dance, dancing and movement games, dance dramatization and didactic games. In the empirical part, we focused on comparison in the response between younger and older children to various types of dance activities. The study was conducted in two groups, one focusing on children aged 3 to 4 and the second on 5 to 6-year-olds. We employed various dance activities over the course of one month. The empirical part includes ten dance lesson plans, of which five are dancing and movement games, two lesson plans of themed dance, two didactic games and dance dramatization. We observed differences in motivation for implementation of activities, in participation as well as in success in achieving goals.
Ključne besede:dance education, dance and themed dance, dance dramatization and performance, dancing and movement games, didactic games.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici