| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Stališča potrošnikov do trgovskih kuponov za popust na izdelek po izbiri
Avtorji:ID Garčević, Almira (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Garcevic_Almira_2017.pdf (1,03 MB)
MD5: 67DC1376A3972882370B4F629F914561
PID: 20.500.12556/dkum/a43b2a86-7258-4c17-b639-4fe0ee317fde
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V magistrskem delu smo proučevali tematiko pospeševanja prodaje, ki je pridobila pomembnost v zadnjih letih, saj podjetja vlagajo v pospeševanje prodaje vedno več denarja. Ker smo kupci postali zelo zahtevni in preudarni, morajo podjetja v konkurenčnem okolju vedno znova razmišljati o novih inovativnih prijemih, s pomočjo katerih obstoječe kupce ohranijo ter pridobijo nove kupce. V prvem delu magistrskega dela smo se osredotočili na teoretično predstavitev področja pospeševanja prodaje in proučili različna orodja pospeševanja prodaje, usmerjena na porabnike, katerih se podjetja poslužujejo ter med katera uvrščamo tudi kupone, na katere smo se podrobneje osredotočili v tretjem poglavju. V nadaljevanju smo predstavili 3 največje slovenske trgovce in se osredotočili na trenutno zelo aktualne in za kupce zanimive kupone za popust na izdelek po izbiri, ki jih ti trgovci nudijo. Ker priljubljenost tovrstnih kuponov narašča, smo v drugem delu magistrskega dela, ki temelji na empirični raziskavi, proučevali odziv potrošnikov na kupone za popust na izdelek po izbiri. Rezultati ankete podajajo odgovor, kako potrošniki dojemajo kupone, ki jih v celotnem spektru različnih orodij za pospeševanje prodaje nudi vedno več trgovcev.
Ključne besede:pospeševanje prodaje, pospeševanje prodaje, usmerjeno na porabnike, kuponi kot orodje za pospeševanje prodaje, kuponi za popust na izdelek po izbiri
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Garčević]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-68669 Novo okno
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:12938012 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EH0CL9LM
Datum objave v DKUM:12.12.2017
Število ogledov:1242
Število prenosov:1006
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:06.10.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consumers' attitudes to coupon for a discount on the chosen product
Opis:In the master's thesis, we studied the topic of sales promotion, which has gained importance in recent years, as companies invest in it more and more money. Because customers have become very demanding and prudent, companies in a competitive environment must constantly think about new innovative approaches that help existing customers retain and acquire new customers. In the first part of the master's thesis, we focused on theoretical presentation of the field of sales promotion, and examined various sales promotion tools focused on customer,which the companies are using and where are included also coupons, and which we focused in detail discuss in Chapter 3. In the continuation, we presented three of the largest Slovenian trading companies and focused on currently very topical and interesting discounts on the chosen product. Since the popularity of such coupons is rising, in the second part of master´s thesis, based on empirical research, we examined the consumer's response to discount coupons for the chosen product. The results of the survey provide an answer how consumers perceive coupons that are so popular intrading companies and which they offer so often between so many different sales promotion tools.
Ključne besede:Sales promotion, Customer focused sales promotion, Coupons as a tool to promote sales, Discount coupons on chosen product


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici