| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Structural differences in the self-determination of upper secondary students with and without disabilities in vocational education
Avtorji:ID Licardo, Marta (Avtor)
ID Schmidt, Majda (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2016_Licardo,_Schmidt_Structural_differences_in_the_self-determination_of_upper_secondary_students_w.pdf (221,22 KB)
MD5: A7856F4E142239C9F124222EEA6C8244
PID: 20.500.12556/dkum/c01e5cff-2edf-42de-b3ce-bc215352b99f
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2016/3/REI_9_3_cl_3.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:The aim of the study was to analyze the differences in degree of self-determination between students with and without disabilities and to relate these differences to grade point average and gender in both groups. Students in both groups were equalized in pairs by age, gender and school program (n = 122; 61 pairs). Results indicate that students with disabilities have a lower level of self-determination than their peers without disabilities. With regards to gender, girls with disabilities have the lowest level of self-determination. An analysis of differences in self-determination by grade point average (GPA) showed that students with and without disabilities who had high GPAs have higher levels of self-determination than students with low GPAs. Results of this study reveal important fields of intervention, especially for students with disabilities.
Ključne besede:self-determination, vocational education, students with disabilities, academic achievement, gender
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2016
Št. strani:str. 35-52
Številčenje:Letn. 9, št. 3
PID:20.500.12556/DKUM-68644 Novo okno
ISSN:1855-4431
UDK:37.015.3:376
COBISS.SI-ID:22352392 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:OKFY9MT2
Datum objave v DKUM:03.10.2017
Število ogledov:1114
Število prenosov:105
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Univerzitetna založba Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.10.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Strukturalne razlike v samoodločanju dijakov s posebnimi potrebami in brez posebnih potreb v srednjem strokovnem in poklicnem izobraževanju
Opis:Namen raziskave je analizirati razlike v samoodločanju med dijaki s posebnimi potrebami in dijaki brez posebnih potreb ter razlike v samoodločanju obeh skupin dijakov glede na šolski uspeh in spol. Dijaki so bili izenačeni z metodo parov glede na starost, spol in izobraževalni program (n = 122 oz. 61 parov). Rezultati kažejo, da imajo dijaki s posebnimi potrebami nižjo raven samoodločanja kot njihovi vrstniki brez posebnih potreb. Analiza razlik glede na spol je pokazala, da imajo dekleta s posebnimi potrebami najnižjo raven samoodločanja. Analiza razlik glede na šolski uspeh pa kaže, da imajo dijaki z višjim šolskim uspehom ne glede na posebne potrebe višjo raven samoodločanja kot dijaki z nižjim šolskim uspehom. Rezultati raziskave osvetlijo pomembna področja za intervencijo, zlasti pri skupini dijakov s posebnimi potrebami.
Ključne besede:samoodločanje, poklicno izobraževanje, dijaki s posebnimi potrebami, šolski uspeh


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici