| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Stališča staršev do nacionalnega preverjanja znanja ob koncu drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Avtorji:Škalič, Mateja (Avtor)
Ivanuš-Grmek, Milena (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2017_Skalic,_Grmek_Stalisca_starsev_do_nacionalnega_preverjanja_znanja_ob_koncu_drugega_vzgojno-izob.pdf (170,23 KB)
MD5: 107D70135D066603BAEA6D388028BC5A
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2017/1/REI_10_1_cl_5.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V članku predstavljamo stališča staršev do nacionalnega preverjanja znanja ob koncu drugega vzgojnoizobraževalnega obdobja. Podrobneje prikazujemo stališča staršev do upravičenosti nacionalnega preverjanja znanja ter do spodbujanja otrok za priprave nanj. V teoretičnem delu opredelimo preverjanje znanja in natančneje predstavimo nacionalno preverjanje znanja, v nadaljevanju pa predstavimo rezultate raziskave, ki je bila izvedena v letu 2014. V raziskavi je sodelovalo 209 staršev šestošolcev iz Podravske in Pomurske regije. Rezultati raziskave kažejo, da je dosežek otroka na nacionalnem preverjanju znanja za starše dobra povratna informacija o otrokovem znanju, vendar menijo, da ne pokaže otrokovega celostnega znanja. Nadalje ugotavljamo, da starši s končano osnovno šolo ter starši, ki bivajo v Pomurski regiji, pripisujejo pomembnejšo vlogo pri spodbujanju otrok pri pripravah na nacionalno preverjanje znanja bolj učiteljem kot sebi. Rezultati raziskave nas tudi opozarjajo, da so učenci iz Pomurske regije z vidika vpletenosti staršev v manj stimulativnem okolju.
Ključne besede:nacionalno preverjanje znanja, starši, drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, Podravska regija, Pomurska regija
Leto izida:2017
Št. strani:str. 57-71
Številčenje:št. 1, Letn. 10
ISSN:1855-4431
UDK:37.091.26:373.3(497.4-18)
COBISS_ID:23031304 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:YCQAHRCW
Število ogledov:556
Število prenosov:83
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Univerzitetna založba Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.10.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Parents’ views on the National Assessment of Knowledge at the end of the second cycle of basic school
Opis:The article presents parents' views on the National Assessment of Knowledge at the end of the second educational cycle of basic school. In more detail we present the views of parents on the necessity of the National Assessment of Knowledge and on encouraging children to prepare for it. In the theoretical part we define assessments and further present The National Assessment of Knowledge. We then proceed to present the results of a survey conducted in 2014. The study involved 209 parents of pupils in the 6th grade from the Podravje and Pomurje regions. The survey results show that the child's accomplishment at the National Assessment of Knowledge provides good feedback for the parents regarding the child's knowledge, however, they also believe it does not show a comprehensive overview of knowledge. Parents who have completed basic school and parents who live in the Pomurje region attribute a more prominent role in encouraging children to prepare for The National Assessment of Knowledge to the teachers, rather than to themselves. The survey results alert us to the fact that in terms of parents' involvement children from the Pomurje region live in a less stimulating environment.
Ključne besede:national assessment of knowledge, parents, second educational period, Podravje region, Pomurje region


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici