| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Bralna uspešnost pred in po vstopu v izobraževalno ustanovo
Avtorji:ID Žmavc, Nataša (Avtor)
ID Jurančič, Klementina Penelope (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Pižorn, Karmen (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Zmavc_Natasa_2017.pdf (684,35 KB)
MD5: 1D9A16207FF7F0FE3E487A6B56DF4272
PID: 20.500.12556/dkum/759a0f99-e043-4fbe-9594-ca5c16bdaacc
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Cilj magistrske naloge je ugotoviti, ali se je izgovarjava po vstopu v izobraževalno ustanovo poboljšala ali poslabšala. V raziskovalno nalogo smo vključili posnetke 30 slovenskih študentov angleškega jezika, ki so imeli na začetku semestra predavanja iz fonetike in fonologije, katera so ključnega pomena za magistrsko nalogo. Posnetke smo večkrat pregledali, analizirali in prišli do spoznanja, da imajo študenti v nekaterih aspektih še vedno težave pri izgovarjavi različnih zvokov. Te smo nato razdelili na poglavja in jih podrobno predstavili (rezultati pred vstopom in po vstopu v izobraževalno ustanovo). Analiza je pokazala, da imajo študenti še vedno težave pri izgovarjavi zvokov, ki niso značilni za slovenski zvočni sistem, vendar so ključnega pomena za angleški zvočni sistem ter posledično za angleško izgovarjavo. V nekaterih pogledih so študenti pokazali napredek, vendar ne v tolikšni meri, ki bi bila za študente angleškega jezika sprejemljiva.
Ključne besede:angleška izgovarjava, angleški zvočni sistem, slovenski zvočni sistem, fonetika, fonologija, posnetki pred in po vstopu v izobraževalno ustanovo
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. Žmavc]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-68624 Novo okno
UDK:811.111'34(043.2)
COBISS.SI-ID:23441928 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VX1PXJZS
Datum objave v DKUM:08.11.2017
Število ogledov:1411
Število prenosov:148
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:01.10.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Reading performance befor and after entering an educational institution
Opis:Aim of the master’s thesis is to ascertain, if the pronunciation after entering an educational institution has improved or has changed for the worse. 60 audio recordings of 30 Slovene students of the English language have been included into this research. The students had at the beginning of the semester lessons on phonetics and phonology which are crucial for the master’s thesis. The audio recordings have been listened to several times. After the analysis has taken part, the conclusion has been made that the students still have problems at articulating sounds that are unfamiliar for the Slovene sound system, but are crucial for the English sound system and consequently for the English pronunciation. In some aspects the students have shown improvement, but still not in a way that would be acceptable for the students of the English language.
Ključne besede:English pronunciation, English sound system, Slovene sound system, phonetics, phonology, audio recordings before and after entering an educational institution


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici