| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Pomen in proces oblikovanja celostne grafične podobe za podjetja
Avtorji:Belna, Jasna (Avtor)
Duh, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Udir Mišič, Katja (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Belna_Jasna_2017.pdf (1,62 MB)
MD5: F95C33E2167DA0F8261E193C72D657A5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu smo predstavili in pojasnili osnovne značilnosti ter elemente celostne grafične podobe. Osredotočili smo se na vzroke za prenovo celostne grafične podobe in raziskali proces oblikovanja. Na podlagi teoretičnega dela smo v praktičnem delu predstavili podjetje Copy Center, čemur je sledila prenova celostne grafične podobe podjetja.
Ključne besede:celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, vizualna komunikacija
Leto izida:2017
Založnik:J. Belna
Izvor:[Maribor
UDK:655.26:658.114(043.2)
COBISS_ID:21025046 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:P8KJXZ61
Število ogledov:1270
Število prenosov:137
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:29.09.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The meaning and process of creating visual corporate identity
Opis:The graduation thesis presents and illustrates the basic characteristics and elements of visual corporate identity. We focused on the reasons for rebranding visual corporate identity and also on the research of the design process itself. According to the theoretic part of our graduation thesis we presented the company Copy Center in the empirical part which was then followed by rebranding the visual corporate identity.
Ključne besede:visual corporate identity, graphic design, visual communication


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici