| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Razvoj večplatformske igre z igralnim pogonom Cocos2d-x
Avtorji:Perhoč, Matija (Avtor)
Brest, Janez (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Bošković, Borko (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Perhoc_Matija_2017.pdf (2,78 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Zadnje čase postajajo videoigre del vedno večjega števila različnih orodij in platform. Razvoj videoiger ni enostaven in je časovno zahteven. Zato bomo v diplomskem delu preučili igralni pogon Cocos2d-x, s katerim je razvoj igre po eni strani olajšan, po drugi strani pa obenem omogoča tudi razvoj igre za več platform hkrati. Slednje pomeni zmanjšanje stroškov in skrajšan čas razvoja. Predstavili bomo njegove osnovne funkcije in to znanje uporabili pri razvoju igre za mobilne in PC-platforme. Opisali bomo postavitev razvojnega okolja in njegovo uporabo. Preučili bomo delovanje igralnega pogona in opisali potek razvoja igre.
Ključne besede:igralni pogon, razvoj igre, orodje Coosc2d-x
Leto izida:2017
Založnik:M. Perhoč
Izvor:[Maribor
UDK:004.388.4(043.2)
COBISS_ID:20909846 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BKIJ0XJB
Licenca:CC BY-SA 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Število ogledov:583
Število prenosov:30
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of multi-platform game with the Cocos2d-x game engine
Opis:Video games have been recently covering more and more devices and platforms. The development of video games isn't easy and takes up a lot of time. That's why this thesis covers the game engine Cocos2d-x. With the engine's help the development is easier and it allows us to develop for more platforms at once. This cuts our costs and shortens the development time. We will get to know the engine's basic functions and apply this knowledge to develop a game for mobile and PC platforms. We will describe the set up of a development environment and its use. We will examine how the game engine works and describe the development of the game itself.
Ključne besede:game engine, game development, Cocos2d-x


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici