| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Spodbujanje govora z igro vlog
Avtorji:ID Mergole, Sandra (Avtor)
ID Ropič Kop, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Mergole_Sandra_2017.pdf (718,41 KB)
MD5: 80AD1963370619FF77902695F9E8520A
PID: 20.500.12556/dkum/546a36b9-c10e-45b6-983f-026ecf8a9575
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Spodbujanje govora z igro vlog v teoretičnem delu vsebuje razvoj govora predšolskega otroka, pomen simbolne igre in pa igro vlog. Ti podatki so bili pridobljeni s pomočjo izbranih virov in literature. Namen empiričnega dela je bil, da smo s pomočjo opazovanja igre vlog - zdravnika, raziskali in ocenili napredek v razvoju govora ter opazovali in ocenjevali otrokovo verbalno in neverbalno komunikacijo, koliko časa vzdrži v igri, kakšna je njegova socialna interakcija, ali je zmožen razumevati druge, kako si razvija motorične spretnosti, kakšen je njegov čustveni vidik ter ali ponavlja od drugih otrok. Ugotovili smo, da igra vlog spodbuja govor predšolskih otrok. Ta napredek je bil viden iz preverjanja v preverjanje. Okrepila se je njihova neverbalna komunikacija, postali so pozornejši na potrebe drugih otrok, spopadli so se tudi z medsebojnimi konflikti in jih poskušali uspešno rešiti, prav tako pa se je povečala tudi uporaba vljudnostnih besed (prosim, hvala).
Ključne besede:razvoj govora, simbolna igra, igra vlog, neverbalna komunikacija, socialna interakcija
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Mergole]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-68595 Novo okno
UDK:373.2:159.946.3(043.2)
COBISS.SI-ID:23436296 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VJ6HQ4KB
Datum objave v DKUM:08.11.2017
Število ogledov:1794
Število prenosov:241
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:28.09.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Encouraging speech with role play
Opis:The diploma thesis titled Encouraging speech with role play in the theoretical part contains the development of the pre-school child's speech, the significance of the symbolic game and the role play. These data were obtained using selected sources and literature. The purpose of the empirical work was to use the observation of the role as a doctor, to research and evaluate the progress in the development of speech, and to observe and evaluate the child's verbal and non-verbal communication, how much time is spent in the game, what is its social interaction, or is he/she capable to understand others how you develop motor skills, what is its emotional aspect, and whether it repeats itself after other children. We have found that the role play promotes the speech of pre-school children. This progress has been made from verification to verification. Their non-verbal communication has intensified, they have become more attentive to the needs of other children, they have also dealt with mutual conflicts and tried to solve them successfully, as well as the use of courtesy words (please, thank you).
Ključne besede:speech development, symbolic play, role play, non-verbal communication, social interaction


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici