| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Pedagoški vidiki poučevanja nejezikovnih predmetov v tujem jeziku
Avtorji:Brumen, Mihaela (Avtor)
Kolbl Ivanjšič, Polonca (Avtor)
Pšunder, Mateja (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2015_Brumen,_Kolbl_Ivanjsic,_Psunder_Pedagoski_vidiki_poucevanja_nejezikovnih_predmetov_v_tujem_jezi.pdf (632,92 KB)
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2015/1-2/REI_8_1-2_02.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Funkcionalna večjezičnost kot lastnost jezikovne podobe prebivalcev Evropske unije danes narekuje znanje in uporabo več jezikov. CLIL kot sodoben pristop poučevanja nejezikovnih predmetov v tujem jeziku omogoča doseganje le-tega na različnih stopnjah izobraževanja. Prispevek posega zlasti na učno, čustveno, kognitivno in medkulturno dimenzijo poučevanja nejezikovnih predmetov v tujem jeziku. V prvem delu prispevka so predstavljene raziskave, ki potrjujejo učinke pristopa CLIL v povezavi z zgoraj navedenimi dimenzijami, v drugem delu pa je podan primer poučevanja nejezikovnih predmetov v tujem jeziku s pristopom CLIL na osnovni šoli v Sloveniji, ki se je na osnovi povratne informacije udeleženih pokazal kot primer dobre učne prakse.
Ključne besede:tuji jeziki, materni jezik, motivacija, miselne sposobnosti, učne metode, CLIL
Leto izida:2015
Št. strani:str. 27-42
Številčenje:št. 1/2, Letn. 8
ISSN:1855-4431
UDK:37.091.3:81'243
COBISS_ID:21412360 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CCUGTU3J
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:250
Število prenosov:58
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Univerzitetna založba Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Pedagogical aspects of subject teaching in a foreign language
Opis:Functional multilingualism, as a linguistic image of Europeans, dictates the knowledge and use of multiple languages among people. The modern dual-focused educational approach known as CLIL (Content and Language Integrated Learning), enables exactly this at different levels of education. This paper presents the academic/educational, emotional, cognitive and intercultural dimensions of subject teaching in a foreign language. The first part of the paper introduces some recent studies which confirm the effects of CLIL in conjunction with the above mentioned dimensions. The second part of the paper describes an example of subject teaching in a foreign language at one of the primary schools in Slovenia. On the basis of student-feedback, it describes an example of CLIL learning and teaching that we consider good practice.
Ključne besede:subject teaching, foreign languages, native language, motivation, individual thinking skills


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici