| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Nacionalni preizkus znanja iz slovenščine ob zaključku srednje šole prve stopnje s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Avtorji:ID Kaluža Pocecco, Tamara (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2016_Kaluza_Pocecco_Nacionalni_preizkus_znanja_iz_slovenscine_ob_zakljucku_srednje_sole_prve_stopnje.pdf (163,93 KB)
MD5: FCD992BE516A6B62400E3F15209C35B2
PID: 20.500.12556/dkum/eff55776-2f22-492b-881c-4df4d8f07429
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2016/4/REI_9_4_cl_7.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Nacionalni preizkusi znanja so bili v evropskih državah uvedeni z namenom, da povečajo učinkovitost in uspešnost izobraževanja. V Italiji se izvajajo od leta 2007, preverja pa se znanje italijanščine oz. prvega jezika (na šolah s slovenskim učnim jezikom znanje slovenščine) in matematike. Prispevek predstavlja organizacijo in potek nacionalnega preverjanja znanja v Italiji. Podrobneje je analiziran preizkus znanja iz slovenščine ob zaključku triletne srednje šole s slovenskim učnim jezikom, ki sledi petletni osnovni šoli in odgovarja zadnjemu triletju devetletne osnovne šole v Sloveniji. Predvsem se presojajo značilnosti nalog preizkusa v šolskem letu 2009/10 glede na posamezne sestavine sporazumevalne zmožnosti, glede na različne ravni kognitivne zahtevnosti in vrste testnih nalog. Raziskava je pokazala, da v preizkusu prevladujejo naloge zaprtega tipa, s katerimi se preverjajo enostavnejši kognitivni procesi.
Ključne besede:nacionalni preizkusi znanja, slovenski jezik, šolstvo v Italiji, jezikovno testiranje
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2016
Št. strani:str. 105-122
Številčenje:Letn. 9, št. 4
PID:20.500.12556/DKUM-68456 Novo okno
ISSN:1855-4431
UDK:37.091.276:811.163.6(450)
COBISS.SI-ID:23024136 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:N5ODBGLG
Datum objave v DKUM:21.09.2017
Število ogledov:1686
Število prenosov:109
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.09.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The national examination of Slovene language at the end of secondary school of the first degree with Slovene as the language of instruction in Italy
Opis:National examinations were introduced in European countries in order to increase the efficiency and effectiveness of education. In Italy they have been carried out since 2007. The knowledge of Italian language or other first language (Slovene language in schools with Slovene as the language of instruction) and mathematics is checked. The paper presents the organization and the progress of national examinations in Italy and a detailed examination of the knowledge of Slovene language at the end of the three-year lower secondary school with Slovene as the language of instruction, following a five-year primary school, which corresponds to the last triennium of the nine-year basic school in Slovenia. In particular the nature of the examination in the school year 2009/10 according to the individual components of communication competences, according to the different levels of cognitive complexity and type of tasks has been assessed. The survey has shown that in the examination closed-type tasks predominate, with which simpler cognitive processes are verified.
Ključne besede:national examinations, Slovene language, Slovene education in Italy, language testing


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici