SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Searching for information on the internet: how do elementary school students use search engines on the web
Avtorji:Drnovšek, Uroš (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2009_Drnovsek_Iskanje_podatkov_na_internetu_-_kako_ucenci_razredne_stopnje_uporabljajo_spletne_brska.pdf (748,87 KB)
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2009/Let_02_st_4_revija.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:The Internet has become one of the most popular sources of finding diverse information, even among elementary school students. One of the primary goals of our research was to closely observe students' web searching strategies while they searched for knowledge about life science. We then analyzed different variables, such as the number of keywords students used when they were searching, time spent browsing different web pages, time spent selecting web pages, etc. We measured students' success in completing different web searching tasks and tried to find some factors that are important that led to this success. Students had the most success with the fact-finding task, while research-oriented and semi self-generated tasks proved to be much challenging. Most students were satisfied with the information they got within the first two search attempts and, on average, they browsed only three websites per task. Age was an important factor in determining students' overall success and time for browsing the web.
Ključne besede:internet, search engines, seeking information, elementary school students, educational technology
Leto izida:2009
Št. strani:str. 57-65
Številčenje:št. 4, Letn. 2
ISSN:1855-4431
UDK:373.3:004.7
URN:URN:SI:UM:DK:1NXHYOPD
COBISS_ID:17394184 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1855-4431
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:189
Število prenosov:31
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Univerzitetna založba Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Iskanje podatkov na internetu - kako učenci razredne stopnje uporabljajo spletne brskalnike
Opis:Internet postaja eden od vse bolj popularnih virov različnih informacij tudi med učenci razredne stopnje. Primarni cilj naše raziskave je bil, preučiti nekatere strategije iskanja podatkov na internetu, ki jih učenci na elementarni stopnji izobraževanja uporabljajo v procesu pridobivanja naravoslovnih znanj. Analizirali smo različne spremenljivke, med drugimi število ključnih besed, ki so jih učenci uporabili v posameznih poskusih iskanja, čas brskanja po različnih spletnih straneh, čas izbire posameznih spletnih strani itd. Ocenili smo uspešnost učencev v okviru reševanja različnih nalog, povezanih z iskanjem relevantnih podatkov na spletu, ter poskušali izpostaviti nekatere dejavnike, ki odigrajo pomembno vlogo pri uspešnem procesu iskanja informacij. Učenci so se najbolje izkazali v okviru reševanja nalog, ki so bile povezane z iskanjem faktografskega podatka, medtem ko sta se raziskovalno usmerjena ter delno samostojno vodena naloga izkazali kot veliko večji izziv. Večina učencev je bila zadovoljna z informacijami, ki so jih dobili znotraj prvih dveh poskusov iskanja. Povprečno so prebrskali le tri spletne strani v okviru posamezne naloge. Starost učencev je bila pomemben faktor uspešnega izvajanja zadanih nalog ter dolžine časovnega intervala pri brskanju po spletu.
Ključne besede:internet, spletni brskalniki, iskanje informacij, učenci razredne stopnje, izobraževalna tehnologija


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici