| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Findings of visual arts research in early childhood and primary education
Avtorji:Županić Benić, Marijana (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2016_Zupanic_Benic_Findings_of_visual_arts_research_in_early_childhood_and_primary_education.pdf (118,07 KB)
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2016/4/REI_9_4_cl_4.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Arts research was introduced in the field of education during the 1990s by Barone and Eisner, but their methodology is rarely used because it is not considered to be consistent with traditional paradigms of the scientific method. This review identified only seven visual arts research studies in early childhood education and primary education. Four studies were conducted in early childhood education settings, and two of those studies used quantitative methods to investigate the effects of art on early childhood development. The three studies that were conducted in primary education used a case study approach to examine art projects in the community or the classroom. Participation in visual arts was associated with enhanced learning outcomes in other areas and the development of individual and social competences, but it was not found to facilitate the development of age-dependent abilities, such as visual or grapho-motor abilities. Visual arts also proved to be an effective method of communication for children in preschool and primary education institutions because it is easier for them to express their opinions and beliefs to adults with visual media than with words.
Ključne besede:arts-based research, arts-informed research, preschool, primary school
Leto izida:2016
Št. strani:str. 55-63
Številčenje:št. 4, Letn. 9
ISSN:1855-4431
UDK:[373.2+373.3]:7
COBISS_ID:23023624 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UX0NHNTS
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:342
Število prenosov:65
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Univerzitetna založba Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Ugotovitve raziskav likovne vzgoje v zgodnjem otroštvu in v osnovni šoli
Opis:Raziskovanje umetniškega področja sta v devetdesetih letih 20. stoletja uvajala Barone in Eisner, toda njune metode se danes redko uporabljajo, saj niso bile nikoli uveljavljene kot tradicionalne znanstvene metode. Prispevek prikazuje sedem raziskav z umetniškega področja, osredotočenih na likovno izobraževanje v predšolskem in osnovnošolskem obdobju. Štiri raziskave so bile izpeljane v obdobju predšolske vzgoje, dve med njimi sta se ukvarjali s kvantitativnimi metodami raziskovanja vpliva umetnosti na razvoj predšolskih otrok. Tri raziskave, ki so bile izpeljane v obdobju osnovnošolskega izobraževanja, so temeljile na obravnavi posameznih primerov reševanja umetniških nalog na delavnicah ali v razredu. Rezultati raziskav opozarjajo, da je bilo sodelovanje pri likovni ustvarjalnosti povezano z boljšimi dosežki učencev na drugih učnih področjih ter z razvojem njihovih osebnostnih in družbenih kompetenc, ni pa vplivalo na razvoj sposobnosti, odvisnih od starosti otrok, kot sta vizualnost in grafomotorika. Sodelovanje pri likovnoumetniških dejavnostih se je izkazalo tudi kot učinkovita metoda komunikacije za predšolske in osnovnošolske otroke, saj jim je misli in stališča lažje izražati vizualno kot verbalno, še zlasti v stikih z odraslimi.
Ključne besede:raziskavanje umetniškega področja, umetnost, predšolsko izobraževanje, osnovnošolsko izobraževanje


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici