| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Multiple conceptual modelling of perceived quality of in-flight airline services
Avtorji:ID Šebjan, Urban (Avtor)
ID Tominc, Polona (Avtor)
ID Širec, Karin (Avtor)
Datoteke:.pdf PROMET_2017_Sebjan,_Tominc,_Sirec_Multiple_Conceptual_Modelling_of_Perceived_Quality_of_In-flight_Airline_Services.pdf (221,61 KB)
MD5: 974A1D505A68FC8E27147011B9D2BC98
PID: 20.500.12556/dkum/edd28ef7-79af-4006-af6d-d2cb99293d10
 
URL http://www.fpz.unizg.hr/traffic/index.php/PROMTT/article/view/2195
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Despite growing literature on the different aspects of airline service quality in relation to behavioural intentions, less attention has been paid to some specific aspects of in-flight services. The focus of the present research is, therefore, on a multiple conceptual model of the quality of in-flight services in relation to passengers’ perception of value, followed by recommendations (word of mouth - WOM) of airlines, as well as the quality and comfort of airline seats. The study is performed using two databases of reviewers’/passengers’ opinions regarding the quality of in-flight airline services and airline seat comfort. Our research results reveal that the perceived comfort of the airplane seat is the most important factor of passengers’ perceived quality of in-flight airline services, which also considerably affects the passengers’ perception of value, and consequently moderates behavioural intentions (in our research, expressed through positive WOM). The analysis of the relative importance of the components of perceived airline seats’ comfort shows that seat width is the most significant factor that contributes to the overall perceived comfort of the airline seat.
Ključne besede:in-flight airline service quality, perceived value, recommendations (word of mouth), airline seat comfort, transport, air transport, services, quality
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2017
Št. strani:str. 311-319
Številčenje:Letn. 29, št. 3
PID:20.500.12556/DKUM-68372 Novo okno
ISSN:0353-5320
UDK:656.7
COBISS.SI-ID:12808988 Novo okno
DOI:10.7307/ptt.v29i3.2195 Novo okno
ISSN pri članku:0353-5320
NUK URN:URN:SI:UM:DK:C5QEOKFH
Datum objave v DKUM:19.09.2017
Število ogledov:1302
Število prenosov:424
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Promet
Založnik:Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
ISSN:0353-5320
COBISS.SI-ID:1416196 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:19.09.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Multipli konceptualni model zaznane kakovosti letalskih storitev med letom
Opis:Kljub obsežni literaturi o različnih vidikih kakovosti letalskih storitev v povezavi z vedenjskimi namerami potnikov, so bili nekateri posebni vidiki kakovosti letalskih storitev med samim letom v preteklosti deležni manjše pozornosti. Tako je v ospredju pričujoče raziskave multipli konceptualni model zaznane kakovosti letalskih storitev med letom, v povezavi z zaznano vrednostjo s strani potnikov, kateri sledi priporočilo (“od ust do ust”) letalske družbe, kot tudi udobje ter zaznana kakovost letalskih sedežev. Raziskava temelji na dveh podatkovnih bazah, ki vsebujejo mnenja potnikov o zaznani kakovosti letalskih storitev med letom ter o udobnosti letalskih sedežev. Rezultati raziskave kažejo, da je zaznana kakovost letalskih sedežev s strani potnikov, najpomembnejši dejavnik zaznane kakovosti letalskih storitev med letom, ki hkrati znatno vpliva na zaznano vrednost storitve ter posledično oblikuje vedenjske namere (v naši raziskavi izražene s pozitivnim priporočilom “od ust do ust”). Analiza relativne pomembnosti posameznih komponent zaznane kakovosti letalskih sedežev pa kaže, da je širina sedeža najpomembnejši dejavnik, ki prispeva k celokupnemu zaznanemu udobju letalskega sedeža.
Ključne besede:kakovost letalskih storitev med letom, zaznana vrednost, priporočilo (“od ust do ust”), udobnost letalskih sedežev, promet, zračni promet, storitve, kvaliteta


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici