| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Multiple conceptual modelling of perceived quality of in-flight airline services
Avtorji:Šebjan, Urban (Avtor)
Tominc, Polona (Avtor)
Širec, Karin (Avtor)
Datoteke:.pdf PROMET_2017_Sebjan,_Tominc,_Sirec_Multiple_Conceptual_Modelling_of_Perceived_Quality_of_In-flight_Airline_Services.pdf (221,61 KB)
 
URL http://www.fpz.unizg.hr/traffic/index.php/PROMTT/article/view/2195
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Despite growing literature on the different aspects of airline service quality in relation to behavioural intentions, less attention has been paid to some specific aspects of in-flight services. The focus of the present research is, therefore, on a multiple conceptual model of the quality of in-flight services in relation to passengers’ perception of value, followed by recommendations (word of mouth - WOM) of airlines, as well as the quality and comfort of airline seats. The study is performed using two databases of reviewers’/passengers’ opinions regarding the quality of in-flight airline services and airline seat comfort. Our research results reveal that the perceived comfort of the airplane seat is the most important factor of passengers’ perceived quality of in-flight airline services, which also considerably affects the passengers’ perception of value, and consequently moderates behavioural intentions (in our research, expressed through positive WOM). The analysis of the relative importance of the components of perceived airline seats’ comfort shows that seat width is the most significant factor that contributes to the overall perceived comfort of the airline seat.
Ključne besede:in-flight airline service quality, perceived value, recommendations (word of mouth), airline seat comfort, transport, air transport, services, quality
Leto izida:2017
Št. strani:str. 311-319
Številčenje:št. 3, Letn. 29
ISSN:0353-5320
UDK:656.7
COBISS_ID:12808988 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:10.7307/ptt.v29i3.2195 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:0353-5320
NUK URN:URN:SI:UM:DK:C5QEOKFH
Licenca:CC BY 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Število ogledov:282
Število prenosov:177
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Promet
Založnik:Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
ISSN:0353-5320
COBISS.SI-ID:1416196 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Multipli konceptualni model zaznane kakovosti letalskih storitev med letom
Opis:Kljub obsežni literaturi o različnih vidikih kakovosti letalskih storitev v povezavi z vedenjskimi namerami potnikov, so bili nekateri posebni vidiki kakovosti letalskih storitev med samim letom v preteklosti deležni manjše pozornosti. Tako je v ospredju pričujoče raziskave multipli konceptualni model zaznane kakovosti letalskih storitev med letom, v povezavi z zaznano vrednostjo s strani potnikov, kateri sledi priporočilo (“od ust do ust”) letalske družbe, kot tudi udobje ter zaznana kakovost letalskih sedežev. Raziskava temelji na dveh podatkovnih bazah, ki vsebujejo mnenja potnikov o zaznani kakovosti letalskih storitev med letom ter o udobnosti letalskih sedežev. Rezultati raziskave kažejo, da je zaznana kakovost letalskih sedežev s strani potnikov, najpomembnejši dejavnik zaznane kakovosti letalskih storitev med letom, ki hkrati znatno vpliva na zaznano vrednost storitve ter posledično oblikuje vedenjske namere (v naši raziskavi izražene s pozitivnim priporočilom “od ust do ust”). Analiza relativne pomembnosti posameznih komponent zaznane kakovosti letalskih sedežev pa kaže, da je širina sedeža najpomembnejši dejavnik, ki prispeva k celokupnemu zaznanemu udobju letalskega sedeža.
Ključne besede:kakovost letalskih storitev med letom, zaznana vrednost, priporočilo (“od ust do ust”), udobnost letalskih sedežev, promet, zračni promet, storitve, kvaliteta


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici