| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:FILM-INDUCED TOURISM: MOTIVATION OF GAME OF THRONES’ FANS TO VISIT DUBROVNIK
Avtorji:ID Štruc, Tilen (Avtor)
ID Trdina, Andreja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Struc_Tilen_2017.pdf (1,23 MB)
MD5: D90B32914472BB03AE00455B20FC177D
PID: 20.500.12556/dkum/eefcf701-9fa1-4d20-9dd8-83c5d3e7aefc
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
Opis:Film-induced tourism is a new, complex phenomenon. It connects two major industries: entertainment and tourism, both being on the rise. So far, the correlation between the two has not been subject to extensive research, thus receiving little academic attention. This study describes the field of film-induced tourism, its effects, forms and characteristics. Its focus is set on the motivation of Game of Thrones’ fans to visit Dubrovnik, Croatia, or “King’s Landing” as they know it from the series. The results of this study show that most of the Game of Thrones’ fans would like to visit Dubrovnik. Results further prove that the more fans identify with the characters from Game of Thrones, the stronger the intent to visit Dubrovnik. In terms of motivation, pull factors proved to dominate push factors. However, results confirm that the stronger the identification with the Game of Thrones’ characters, the greater the importance of push factors for visiting Dubrovnik.
Ključne besede:film-induced tourism, tourist motivation, Game of Thrones, Dubrovnik
Kraj izida:Brežice
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-68183 Novo okno
UDK:338.48-6(497.5Dubrovnik):791(043.2)
COBISS.SI-ID:2048217427  Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:5GDQE7GR
Datum objave v DKUM:18.10.2017
Število ogledov:2227
Število prenosov:430
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:12.09.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:FILMSKI TURIZEM: MOTIVACIJA OBOŽEVALCEV ‘IGRE PRESTOLOV’ ZA OBISK DUBROVNIKA
Opis:Filmski turizem je nov, kompleksen fenomen. Povezani sta dve večji industriji, turistična in zabaviščna, obe pa sta v porastu. Doslej povezava med njima ni bila obsežno raziskana in tako ni bila deležna pozornosti širših akademskih krogov. Ta študija opisuje fenomen filmskega turizma in njegove učinke ter lastnosti. Osredotoča se na motivacijo oboževalcev serije Igra prestolov za obisk Dubrovnika na Hrvaškem oziroma »Kraljevega pristana« kot ga poznajo iz serije. Rezultati študije kažejo, da si večina oboževalcev serije želi obiskati Dubrovnik. Rezultati tudi pokažejo, da bolj kot se oboževalci identificirajo z liki iz serije, tem bolj so motivirani za obisk. Na splošno so se povlečni motivi (pull faktorji) izkazali kot prevladujoči motivi za obisk Dubrovnika v primerjavi s potisnimi motivi (push faktorji). Toda, kot je razvidno iz študije, višja kot je identifikacija oboževalcev z liki iz serije, večja je tudi pomembnost potisnih motivov (push faktorjev) za obisk Dubrovnika.
Ključne besede:filmski turizem, motivacija turistov, Igra prestolov, Dubrovnik


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici