| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Izboljševanje kakovosti storitev v podjetju Almatim d. o. o.
Avtorji:Mesarič, Eva (Avtor)
Maletič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Mesaric_Eva_2017.pdf (1,05 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V diplomskem delu smo predstavili kakovost storitev v podjetju Almatim, d. o. o. Sprva smo v teoretičnem delu opredelili storitve, kakovost storitev, razlike med izdelki in storitvami, nato nadaljevali z dimenzijami kakovosti storitev, modeli za presojo kakovosti storitev in zaključili z izboljševanjem kakovosti storitev. S pomočjo anketnega vprašalnika, ki so ga izpolnili porabniki storitev, smo dobili vpogled v zadovoljstvo z opravljeno storitvijo in podatke primerjali s strukturiranim intervjujem, ki smo ga izvedli z izvajalko storitev. Rezultati so pokazali, da so odjemalci zelo zadovoljni s storitvami, kar pomeni, da so dobro zastavljene in izvedene. Vsi zaposleni si prizadevajo opraviti kakovostno storitev in zadovoljiti pričakovanja porabnikov, saj se bodo ti vrnili oziroma podjetje priporočili svojim znancem. Kljub dobrim ocenam storitev pa mora podjetje pogosto spremljati kakovost, saj je ta ključna za učinkovito poslovanje podjetja.
Ključne besede:kakovost, kakovost storitev, izboljševanje kakovosti, merjenje zadovoljstva
Leto izida:2017
Izvor:Maribor
COBISS_ID:7966227 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UG0XRP2F
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:482
Število prenosov:42
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Improving the service quality at Almatim d.o.o.
Opis:This thesis introduces quality of services in company Almatim, d. o. o. Initially, we’ve defined the services it offers, its quality, difference between products and services they offer and continued with dimension models for assessing the quality of services and concluded with improvements to quality of services. Using the survey questionnaires, which were filled out by users of the service, we've received an insight into the satisfaction of users and compared it with a structured interview that we carried out with the service provider. The results showed that customers are very satisfied with services, meaning, that they were well planned and implemented. All employees strive to provide high quality services and meet consumer expectations, as they might return or recommend the company to their acquaintances. Despite a good assessment of services, company needs to monitor the quality on timely basis, as this is crucial for its efficiency.
Ključne besede:quality, quality of services, quality improvement, measurement of satisfaction


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici