SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Prodajni potencial trgovine Kidoo
Avtorji:Bašelj, Bojana (Avtor)
Šprajc, Polona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Baselj_Bojana_2017.pdf (1,68 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Zagotovitev uspešnosti trgovskega poslovanja je odvisna od več različnih faktorjev in dobro načrtovanih procesov delovanja, ki jih spremlja ta dejavnost. Glede na današnjo nasičenost trgovin z oblačili je za uspeh potreben čim bolj inovativen pristop pri prodaji kot tudi pri samem marketingu. V tej diplomski nalogi smo ugotavljali, kakšne vrste trgovin poznamo v današnjem času, ter jih podrobno opisali. Prav tako smo podobno grafično in opisno prikazali procese, ki spremljajo trgovinsko dejavnost, kot je na primer t. i. menjalni proces. Prav tako smo opisali tudi neposredno odvisne partnerje s trgovino na drobno. To so seveda veletrgovci oziroma imenovana trgovina na debelo, ki skrbi za posredništvo med proizvodnjo in maloprodajno trgovino. Koledarsko leto je v sektorju trgovine na drobno razdeljeno na več časovnih terminov, ki smo jih v diplomski nalogi opisali kot sezonsko delitev. Podrobno smo predstavili nabavno-prodajno organizacijo, vezano na te sezonske delitve. Za zagotovitev ustreznih prodajnih kapacitet, ki so vezane na določene terminske časovne okvirje in prihajajoče trženjske strategije, skrbi nabavna služba, zato je v nadaljevanju naloge opisan celotni nabavni proces, ki ga, deljenega na več faz, prikažemo tudi v obliki sheme. Eden od odvisnih dejavnikov nabave je časovni okvir, drugi pa predstavlja načrtovana trženjska strategija za določeno obdobje. Le to smo podrobneje opredelili v sami odvisnosti s časovnim okvirjem in podrobneje prikazali v shemi, ki prikazuje potrebno medsebojno usklajevanje. Na naslednjih straneh je opisana tudi delitev akcijskih kampanij, ki je uporabljena v podjetju in je predmet nadaljnje raziskave. V raziskavi je vključen določen časovni okvir, in sicer december in januar z vzporedno izpeljano trženjsko kampanjo, za katero se je podjetje odločilo. Cilj raziskovanja teh dveh časovnih obdobij je bilo ugotoviti učinkovitost trženjske strategije, vezane na izbrano časovno obdobje. Z analizo pridobljenih rezultatov je prikazana primerjava medsebojne uspešnosti teh dveh trženjskih strategij. Tako je v raziskavi ugotovljena tudi medsebojna primerjava potencialnih in dejanskih strank v primerjanih mesecih. Za potrebe nadaljnjih specifičnih in individualnih trženjskih strategij, ki jih podjetje pričakuje, je bilo ugotovljeno tudi, za katero starost in spol otroka kupci največ kupujejo. Na koncu je opredeljen natančen odgovor, vezan na rezultate raziskovanja glede na predpostavljene hipoteze. S tem je diplomska naloga pripeljana do zaključka, ki nakaže še možnosti za nadaljnja raziskovanja, predvsem na področju individualne in ciljno usmerjene trženjske strategije.
Ključne besede:Trgovina, marketinška strategija, trženje, akcijska kampanija, trženjska strategija
Leto izida:2017
Izvor:Maribor
COBISS_ID:7961363 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Število ogledov:22
Število prenosov:2
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sales potential of kidoo store
Opis:Ensuring the success of a commercial business depends on a number of different factors and well-planned operational processes that are accompanied by this activity. Given the present saturation of clothing stores, the most innovative approach to sales as well as marketing itself is needed for success. In this diploma thesis, we determine what kind of stores we know in our time, and describe them in detail. Similarly, we graphically and descriptively illustrate the processes accompanying commercial activity, such as the exchange process. We also describe directly dependent partners with retail trade. These are, of course, wholesalers, or the so-called wholesale trade, which takes care of intermediation between production and retail trade. In the retail sector, the calendar year is divided into several time periods, which we describe in the thesis as a seasonal division. We present in detail the purchasing and sales organization related to this seasonal division. The purchasing department ensures adequate sales capacities that are linked to certain timeframes and upcoming marketing strategies, so hereinafter we describe the entire purchasing process, which is divided into several phases, also in the form of a scheme. One of the dependent purchasing factors is the time frame, while the other is a planned marketing strategy for a certain period. We define the latter in more detail in the context of the timeframe itself and present it in more detail in the scheme showing the necessary mutual coordination. The following pages also describe the division of campaigns that is used in the company and is the subject of further research. The survey includes a specific timeframe, namely December and January with a parallel marketing campaign which the company decided for. The goal of the research of these two time periods was to determine the effectiveness of the marketing strategy linked to the selected time period. The analysis of the obtained results shows a comparison of the mutual success of these two marketing strategies. Thus, the survey also found a comparison of potential and actual customers in both months. For the purposes of further specific and individual marketing strategies that the company expects, it was also found for which age and gender of the child customers most frequently buy for. Finally, an exact answer is given, linked to the results of the survey with regard to assumed hypotheses. With this, the diploma thesis is brought to a conclusion, which indicates the possibility for further research, especially in the field of individual and targeted marketing strategy.
Ključne besede:retail, marketing strategy, campaign, marketing strategy, customers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici