SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Marketinško komuniciranje v podjetju Pandora
Avtorji:Kodrič, Sergeja (Avtor)
Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Kodric_Sergeja_2017.pdf (1,31 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Diplomski projekt se nanaša na marketinško komuniciranje, pri katerem predstavimo program marketinškega komuniciranja. Ob primeru podjetja Pandora preidemo iz teorije v prakso. Na izbiro tematike je vplivalo dejstvo, da smo v nenehnem stiku z marketinškim komuniciranjem s strani številnih podjetij v vsakodnevnem življenju. V teoretičnem delu smo opisali marketinško komuniciranje na splošno, korake pri oblikovanju učinkovitih komunikacij in instrumente komunikacijskega spleta. Velik poudarek smo dali predstavitvi postopka komunikacij in v okviru tega že na začetku natančno opredelili oziroma določili, kaj vse je potrebno za uspešno komunikacijo. Temu sledi obravnava instrumentov komunikacijskega spleta, kjer smo predstavili posamezne instrumente in njihove največje značilnosti. Praktični del se začne s kratkim opisom in pregledom trga nakita. Nato smo prešli na podjetje Pandora in ga sprva na splošno predstavili. Potem pa smo se posvetili še opisu njihovih izdelkov in njihovega franšiznega sistema. V našem zadnjem koraku smo analizirali celoten komunikacijski pristop Pandore na podlagi prejšnjih vidikov. S tem smo podrobno opisali komunikacijska orodja, ki so osnova uspešnega poslovanja podjetja Pandora.
Ključne besede:Marketinško komuniciranje, komunikacija, instrumenti, franšizni sistem, Pandora.
Leto izida:2017
Založnik:[S. Kodrič]
Izvor:Maribor
UDK:659.3
COBISS_ID:12918044 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:66
Število prenosov:1
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing communication in the company Pandora
Opis:The topic of this bachelor thesis is based on marketing communication. In this thesis, we presented the marketing communication program. Moreover, we applied theory to practice in the case of Pandora. The choice of this practical topic was influenced by the omnipresence of several companies’ marketing communication in everyday life. In the theoretical part, we described marketing communication in general, steps in creating effective communications and communication tools. We put a lot of emphasis on the presentation of the communication process. Thereby, we defined precise requirements for successful communication. This is followed by dealing with the instruments of the communication web, where we presented individual instruments and their most important features. The practical part begins with a brief description of jewellery market, followed by a detailed analysis of its structure and market participants. Afterwards, Pandora is presented in general before describing its products and its franchise system. In the last step, Pandora’s overall communication approach is analysed based on the previous aspects. Thereby, we described the communication tools in detail that form the basis of Pandora’s successful business.
Ključne besede:Marketing communication, communication, instruments, franchise system, Pandora.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici