| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Analiza etiket piva mikropivovarn
Avtorji:Sagadin, Nina (Avtor)
Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Sagadin_Nina_2017.pdf (1,59 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Znano je, da se kupci za nakup posameznih izdelkov velikokrat odločamo na podlagi videnega. Pomembno vlogo pri odločitvi nakupa nosijo tudi številni trendi, zato želimo skozi diplomsko delo preučiti vpliv etiket kot dela embalaže na proces odločanja kupcev pri nakupu piva iz mikropivovarn, kjer zraven kupne moči potrošnikov pomembno vlogo pri prodaji igrajo tudi drugi faktorji. Številni kupci se pri velikih pivovarnah odločajo za nakup piva predvsem zaradi trendov, nizke cene in podobnih dejavnikov. Pri mikropivovarnah k vrednosti piva pripomore tudi vizualna privlačnost. Pri tem seveda ne gre izpustiti dejstva, da so piva iz mikropivovarn vse bolj v ospredju in jih že številni gostinci ponujajo kot del svoje redne ponudbe. Etiketa pri posameznih produktih predstavlja nosilec informacij za kupce. Pomembno je, da kupec dobi tiste informacije, ki ga bodo pritegnile, zraven tistih, ki so z zakonskimi akti, pravilniki in zakoni predpisane. Vsakemu ponudniku je dovoljeno, da z vizualno podobo produkta čim bolj pritegne kupca. Naš namen je, da skozi diplomsko delo raziščemo še precej neraziskano področje etiket mikropivovarn kot del embalaže. V sklopu teoretičnega dela diplomskega projekta je zraven razdelane tematike o etiketah in prodaji piv iz mikropivovarn predstavljen tudi princip delovanja manjših proizvajalcev piva, katere vrste pivovarjev poznamo, hkrati pa smo analizirali tudi nekaj etiket posameznih piv iz mikropivovarn, katerih je moč kupiti v Sloveniji. Diplomsko delo vsebuje tudi raziskovalni del, kjer smo raziskovali dejanski vpliv etiket na kupce. V sklopu tega smo s pomočjo ankete pridobili informacije in jih tudi analizirali. Ugotovitve so zelo zanimive, saj pričajo o tem, da imamo Slovenci zelo radi pivo in po njem v večini posegamo nekajkrat tedensko. Pri odločitvi o nakupu piva iz mikropivovarn pa respondenti odgovarjajo, da največjo težo nakupa odnese aromatika in šele nato etiketa.
Ključne besede:mikropivovarna, vedenje odjemalcev, embalaža, etiketa
Leto izida:2017
Založnik:[N. Sagadin]
Izvor:Maribor
UDK:366
COBISS_ID:12905244 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:83BAEISI
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:223
Število prenosov:92
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of microbrew labels
Opis:It is known that buyers often decide for purchase of some products based on what we see. An important role in decision of the purchase is played by trends. That is why we want to study the influence of labels, as part of the packaging, on the process of the buyers decision making when buying microbrewery beer, where beside the purchasing power an important role is also played by other factors. Many buyers are, when buying beer from big breweries, deciding on what to buy mostly because of trends, low prices and similar factors. At microbreweries the influence of visual attraction also adds to the beer value. We cannot let go of the fact that microbrewery beers are more and more in the leading position and many caterers are offering this beer as part of their offer. The label on individual products is representing the holder of information for buyers. It is important that the buyers receive the information they desires along those, which are legally required. Every provider has a right to attract buyers with visual image of the product. That is why our purpose is to make a research on this rather uncharted area of microbrewery labels as part of the package. As part of the theoretical part of the diploma project, besides the topic of labeling and the sale of beer from micro-breweries, the principle of the operation of smaller beer producers is also presented, and we also analyzed several labels of individual beers from micro-brewers, which can be purchased in Slovenia. The diploma also contains a research section where we investigated the actual impact of labels on customers. Within this, we obtained information from beer brewers through the survey and analyzed them. The findings are very interesting, as they testify that Slovenians like beer very much, and most of them are affected several times a week. When deciding on the purchase of beer from micro-brewers, respondents respond that the maximum weight of the purchase is taken by the aromatic and then the label.
Ključne besede:micro-brewery, customer behavior, packaging, label


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici