| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza prometa s pomočjo induktivnih zank
Avtorji:ID Letonja, David (Avtor)
ID Potočnik, Božidar (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Letonja_David_2017.pdf (3,37 MB)
MD5: CE87C34341233DD1A9C28BCA89C5ED21
PID: 20.500.12556/dkum/7cbd4463-eb24-414d-8ac4-aac47c9bff5f
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu smo se ukvarjali z razvojem programske opreme za analizo prometa, pri čemer smo informacije o prometu črpali iz induktivnih zank, ki so že bile vgrajene v cestišče. Uporabljali smo raznovrstno strojno opremo, in sicer vhodno/izhodno napravo ADAM, stikalo, elektronsko ploščico za simulacijo prihodov/odhodov vozil in induktivne zanke. Komunikacijo med napravami smo izvedli na osnovi protokola Modbus. Razvito programsko opremo smo preizkusili v eksperimentalnem, kakor tudi v realnem okolju na cestišču. Na osnovi desetih testov v realnem okolju smo ugotovili, da je pri izračunu dolžine vozila na osnovi podatkov iz induktivnih zank bila napaka v povprečju 8,36 cm s standardnim odklonom 5,12 cm. Izkazalo se je še, da je bila najmanjša napaka 0,6 cm in to pri hitrosti vozila, za katero je bila induktivna zanka dejansko načrtovana. Na osnovi rezultatov lahko trdimo, da je naša rešitev primerna za analizo in nadzorovanje prometa v realnem okolju, npr. na uvozu oziroma izvozu avtoceste.
Ključne besede:Naprava ADAM, analiza prometa, induktivna zanka, podatkovna baza, protokol Modbus
Kraj izida:[Maribor
Založnik:D. Letonja
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-67697 Novo okno
UDK:004.855:656.1.021(043.2)
COBISS.SI-ID:20870166 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:QWVQH6AW
Datum objave v DKUM:09.10.2017
Število ogledov:8911
Število prenosov:208
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:28.08.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Traffic analysis by using inductive loops
Opis:In the diploma thesis, we were dealing with the development of the traffic analysis software, where we used traffic information from inductive loops, that were already installed in the road. We used several hardware devices, such as ADAM input/output device, switch, electronic board for simulating vehicle arrivals and inductive loops. Communication between devices was performed based on the Modbus protocol. Developed software was tested in experimental as well as in real road environments. After ten tests in real environment, we found out, that when calculating the length of the vehicle, the error was an average of 8.36 cm with a standard deviation of 5.12 cm. It turned out that the smallest error was 0.6 cm at the speed of the vehicle for which was the inductive loop actually planned. Based on the results we can say, that our solution is suitable for analyzing and controlling traffic in a real environment, e.g. on the import/export of the highway.
Ključne besede:ADAM device, traffic analysis, inductive loop, data base, Modbus protocol


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici