| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Veliko podatkovje in tarčno politično oglaševanje
Avtorji:Bajde, Domen (Avtor)
Klampfer, Friderik (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Bajde_Domen_2017.pdf (874,79 KB)
MD5: ECE49ECBE7E00C4964B6DD1B4FEB037F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Namen diplomske naloge je podrobneje preučiti uporabo velikega podatkovja. Zanima nas, kakšen vpliv ima na volitve ter zakaj služi kot podlaga za tarčno oglaševanje. Zanima nas tudi, ali je uporaba tarčnih oglasov manipulativna in neetična. Podrobneje smo preučili politične kampanje, ki so uporabljale tehnike na podlagi velikega podatkovja. Fokus je na ameriških volitvah, saj na domačih tleh uporabe teh tehnik še ne zaznavamo. Posvetili smo se tudi družbenemu omrežju Facebook, ki je zlata jama za zbiranje posameznikovih osebnih podatkov.
Ključne besede:veliko podatkovje, manipulacija, tarčno oglaševanje, volitve
Leto izida:2017
Založnik:D. Bajde
Izvor:[Maribor
UDK:659.117(043.2)
COBISS_ID:20977686 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:YF4BLPNS
Število ogledov:531
Število prenosov:83
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.08.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Big data and target political marketing
Opis:The aim of the work is to provide a detailed analysis of big data and its use in political campaigns. This research demonstrates how big data analysis influences elections and explains why it serves as a foundation for targeted advertising. We will also establish whether the use of such advertising is manipulative and unethical. We take a deeper look of political campaigns that use big data techniques. The focus is on the US elections, since we have recorded no usage of big data techniques in Slovenian politics. We also investigate the models of collecting sensitive personal data from Facebook.
Ključne besede:big data, manipulation, targeted advertising, elections


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici