| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Razvoj mobilne aplikacije x
Avtorji:ID Horvat, Tina (Avtor)
ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Horvat_Tina_2017.pdf (1,01 MB)
MD5: A3AD67EF685E9CFC52F7C10A42AB8FC6
PID: 20.500.12556/dkum/c0d44eaf-1e3f-40a2-9102-c4018e04e84a
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Če želijo podjetja v današnjem nepredvidljivem in dinamičnem okolju rasti, konkurirati in uspevati, se morajo nenehno prilagajati kupčevim potrebam in željam, ki so iz dneva v dan zahtevnejše. Zaradi vse krajše življenjske dobe izdelkov, ki jih podjetje ponuja na trgu, je zelo pomembno, da se podjetje konstantno ukvarja z razvojem novih izdelkov ali vsaj z izboljšavo obstoječih. William H. Davidov pravi: »Med tem ko v laboratorijih razvijajo nove naprave, v oddelku za trženje nastajajo novi izdelki.« Če podjetje ne posveča posebne pozornosti razvoju novega izdelka, bo v kratkem časovnem obdobju izgubilo tržni delež, zmanjšala se mu bo prodaja in posledično tudi dobiček, kajti konkurenca je vedno za petami. Pri takih projektih pa mora podjetje ravnati zelo preudarno, saj predstavljajo novi izdelki največjo negotovost in visoke stroške. V diplomskem projektu smo povzeli spoznanja in sklepe posameznih avtorjev na temo razvoja novega izdelka. Opredelili smo pojem in pomen novih izdelkov, pomembnosti in zavorne dejavnike pri razvoju novega izdelka ter proces razvoja novega izdelka, vsako fazo procesa pa smo tudi natančno opisali. Ker se nam je nedavno porodila ideja za razvoj mobilne aplikacije, smo želeli v okviru diplomskega projekta ugotoviti, ali ima aplikacija potencial. Z mobilno aplikacijo X bi bilo moč primerjati cene in prehransko-fiziološke značilnosti živil vseh prodajaln v Sloveniji na enem mestu. Aplikacija bi vsebovala tudi mnogo drugih uporabnih funkcij. Analiza raziskave kaže, da ima mobilna aplikacija velik potencial, saj bi si jo 89 % vprašanih verjetno ali zagotovo preneslo na svojo mobilno napravo.
Ključne besede:razvoj izdelka, mobilne aplikacije, zamisli, inovativnost
Leto izida:2017
Založnik:[T. Horvat]
Izvor:Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-67661 Novo okno
UDK:658.6
COBISS.SI-ID:12925468 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:XHJJTHQQ
Datum objave v DKUM:08.12.2017
Število ogledov:1031
Število prenosov:163
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:26.08.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of mobile application x
Opis:If companies want to grow, be competitive and thrive in today's unpredictable and dynamic environment, they need to constantly adjust to buyer's needs and wishes that are more demanding each and every day. Due to shorter and shorter life cycles of products that are offered on marketplace by companies, it is very important for a company to constantly deal with developing new products or at least with improving the existing. William H. Davidov says: »While new devices are developed in laboratories, new products are being created in the marketing department.« If a company does not pay special attention to development of a new product, it will lose a market share, its sales will be reduced, and consequently also the profit, in a short period of time because the competition is always one step behind. When dealing with new products, the company must be very clever because the new products represent the biggest uncertainty and high costs. In the diploma project, we summarized knowledge and conclusions of individual authors on the topic of development of a new product. We defined the concept and the meaning of new products, the importance and braking factors when developing a new product, and the process of developing a new product, whereas each stage of the process was also precisely described. Recently we got a new idea for developing a mobile application, therefore we wanted to find out within this diploma project, whether this application has a potential or not. With the mobile application X you could compare the prices and nutritional and physiological characteristics of food in all stores in Slovenia at one place. The application would contain a lot of other useful functions as well. The analysis of the research shows that the mobile application has a great potential; 89 % of the questioned people would probably or certainly install it on their mobile devices.
Ključne besede:product development, mobile applications, ideas, innovation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici