| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Tematski sklop Slikanica brez besedila v petem razredu osnovne šole
Avtorji:Turinek, Vesna (Avtor)
Batič, Janja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Turinek_Vesna_2017.pdf (5,14 MB)
MD5: 1815C0BA0E86738C59D8E44A0F78B5C7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen naše raziskave je bil zasnovati, izvesti in preučiti tematski sklop Slikanica brez besedila pri pouku likovne umetnosti v petem razredu osnovne šole, kjer bi učenci s pomočjo slikanic brez besedila spoznavali njihove elemente oblikovanja in jo tudi sami oblikovali po svoji zamisli. Pri raziskovanju smo kot osnovno raziskovalno metodo uporabili deskriptivno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja s pomočjo študije primera. V raziskavo je bil vključen neslučajnostni vzorec učencev petega razreda ene izmed slovenskih osnovnih šol ter njihova likovna pedagoginja. Podatke smo zbrali z anketnimi vprašalniki za učence pred in po izvedbi tematskega sklopa, intervjujem likovne pedagoginje in analize nastalih slikanic brez besedila. Raziskava je pokazala, da učenci petega razreda, ki so bili vključeni v raziskavo, slikanice brez besedila slabo poznajo, ker se z njimi ne srečujejo več pogosto. Po izvedbi tematskega sklopa je bilo njihovo poznavanje boljše, v večini so tudi izrazili pozitivno stališče do oblikovanega sklopa. Poleg tega so ustvarili lastne slikanice brez besedila v obliki leporella, kjer so v večini upoštevali obravnavane elemente oblikovanja. Na podlagi dobljenih rezultatov smo prišli do ugotovitve, da je bil naš tematski sklop primerno načrtovan in izveden.
Ključne besede:slikanica brez besedila, slikanica, tematski sklop, peti razred, pouk likovne umetnosti, likovna vzgoja, ilustracija
Leto izida:2017
Založnik:[V. Turinek]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.3:73/76(043.2)
COBISS_ID:23361800 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:QJ0ZFRJ6
Število ogledov:932
Število prenosov:176
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:22.08.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Thematic Unit Wordless Picture Book in the Fifth Grade of Primary School
Opis:The aim of our research was to design, implement and study the thematic set of a Wordless Picture book in art classes in the fifth grades of elementary school. The pupils would get to know different design elements with the help of wordless picture books, and later design them according to their own ideas. In the research, the descriptive method of the empirical pedagogical research using the case study, was used as the basic research method. The survey included a random sample of pupils of the fifth grade of one of Slovene primary schools and their art pedagogue. The data was collected via questionnaires for pupils before and after the thematic section, via an interview with the art pedagogue and an analysis of the resulting wordless picture books. The research showed that fifth-grade pupils who were involved in the survey were poorly familiar with wordless picture books because they do not encounter them more often. After the thematic set was carried out, their knowledge improved, the majority also expressed a positive attitude towards the designed set. In addition, they created their own wordless bookbinding’s in the form of leporello, where they included most of the considered design elements. Based on the obtained results, we concluded that our thematic set was appropriately designed and implemented.
Ključne besede:wordless picture book, picture book, thematic section, fifth grade, fine arts education, fine arts, illustration


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici