SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Fotografija v tiskanih oglasih za otroke
Avtorji:Čretnik, Gaja (Avtor)
Družovec, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Udir Mišič, Katja (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Cretnik_Gaja_2017.pdf (1,26 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu smo v začetku predstavili našo ciljno skupino, in sicer otroka v obdobju srednjega in poznega otroštva (od 6 let do začetka pubertete). Obdobje razvoja otroka smo tukaj razdelili na tri ravni, to so spoznavno-zaznavna, čustvena in socialna raven. V nadaljevanju smo podrobno predstavili oglaševanje in njegova načela, otroka kot potrošnika ter problem oglaševanja hrane in pijače otrokom. Oglas smo razdelali na posamezne elemente in se pri tem podrobneje posvetili fotografiji v oglasu. V drugem delu smo analizirali fotografijo v oglasih za otroke in ugotovili, da fotografija v oglasih za hrano in sladke prigrizke vsebuje elemente, ki najbolj pritegnejo otrokovo pozornost.
Ključne besede:fotografija, oglasi, otroci
Leto izida:2017
Založnik:G. Čretnik
Izvor:[Maribor
UDK:77.06:655.3.066(043.2)
COBISS_ID:21020438 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:126
Število prenosov:4
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Photography in print ads for children
Opis:In this thesis we initially presented our target group, namely the child in the period of middle and late childhood. We have divided the child’s development into three levels: cognitive-perceptive, emotional and social. In the following, we presented in detail the advertising and its principles, the child as a consumer, and the problem of advertising food and drink to children. We have divided the ad to individual elements and devoted more in detail to the photo in the ad. In the second part, we analyzed a photo in ads for children and found that the photo in ads for food and sweet snacks contains the elements that attract the attention of the child most.
Ključne besede:photography, ads, children


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici