| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Komuniciranje s potencialnimi odjemalci preko spletnih družbenih medijev
Avtorji:ID Garmut, Urška (Avtor)
ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Garmut_Urska_2017.pdf (885,68 KB)
MD5: 149D3F5E3F67BD238CCF8BCA3E75E14A
PID: 20.500.12556/dkum/7c4d0585-2b41-4ddf-aab8-a71c17e4d6b3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Diplomski projekt je sestavljen iz dveh delov. V teoretičnem delu je predstavljeno marketinško komuniciranje in inštrumenti marketinškega komuniciranja. Inštrumenti marketinškega komuniciranja so oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja in odnosi z javnostjo. Podjetja vse več pozornosti polagajo na marketinško komuniciranje, saj z dobro komunikacijo obdržijo obstoječe in pridobijo nove odjemalce. Z marketinškim komuniciranjem podjetje odjemalcu predstavi izdelke in hkrati lahko to vodi v nakup. Za nakupne odločitve pa so pomembni tudi mediji. Pri podjetjih je pomembno preko katerih spletnih družbenih medijev oglašujejo svoj izdelek. Družbene medije zbiramo po različnih kriterijih, glede na to, da so odjemalcu najbližji, glede na značilnost izdelka, značilnost sporočila in pa tudi stroškov, ki nastanejo pri oglaševanju. V teoretičnem delu je predstavljeno komuniciranje podjetja Loreal preko spletnih družabnih medijev. Prikazano je, na katerih spletnih družbenih medijih blagovna znamka Loreal oglašuje svoje izdelke in na kakšen način.
Ključne besede:marketinško komuniciranje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, oglaševanje, spletni družbeni mediji.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[U. Garmut]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-67510 Novo okno
UDK:659.3
COBISS.SI-ID:12865820 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZNBWSJ7U
Datum objave v DKUM:08.11.2017
Število ogledov:1504
Število prenosov:112
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:22.08.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Communication with potential clients through online social media
Opis:The diploma project consists of two parts. In the theoretical part are presented maketing communication and instruments of marketing comunication. The instruments of marketing communications are advertising, sales promotion, personal sales and public relations. Big companies paying attention to marketing communication as they keep existing and gain new costumers with good communication. By marketing communication the company presenets ther products to the different custumers . For the companys are also important hat the comunicate with custumer thrught diferent media. We choose social media to variou... In the theoretical part is presented the communication of company by the name Loreal how they.
Ključne besede:marketing communication, sales promotion, personal sales, advertising, online social media.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici