| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Profiliranje in sledenje uporabnikom na spletu
Avtorji:ID Vodišek, Denis (Avtor)
ID Hölbl, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Vodisek_Denis_2017.pdf (1,45 MB)
MD5: 55479F63DD946586039FBDC8A4BDF38E
PID: 20.500.12556/dkum/83706905-b2ac-4765-bef9-fe06a1502ea2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Na današnjem spletu je skorajda težko ostati neviden. Podjetja, mediji in posamezniki se čedalje bolj zavedajo, da lahko s poznavanjem svojih strank oziroma uporabnikov ugotovijo njihove želje, interese in omogočijo odlično uporabniško izkušnjo, saj je ravno to tisto, kar odloča o nadaljnjem ravnanju uporabnika na strani. V diplomskem delu smo vzpostavil storitev za sledenje uporabnikom z brezplačno storitvijo Google Analytics. Pridobljene podatke smo z orodjem za podatkovno rudarjenje R združili v skupine in ustvarili uporabniške profile. Zajeli smo glavne metodologije zbiranja podatkov, piškotke in orodje, ki jih bomo uporabili za spletno analitiko. Prav tako smo obravnavali tudi zasebnost uporabnika na spletu in načine sledenja ter profiliranja uporabnikov. V diplomskem delu smo tudi implementirali storitve na že obstoječo spletno stran in zbirali podatke s po meri ustvarjenimi razsežnosti in meritvami. Podatke smo obdelali v programu R in jih vizualno predstavili. Ugotovili smo, da lahko s spletno analitiko natančno odkrijemo, kaj uporabniki počnejo na strani, kaj jih zanima in na podlagi teh informacij ustvarili uporabniške profile. Tako lahko z ustvarjenimi profili uporabnikom iste skupine priporočamo podobne rezultate.
Ključne besede:Spletna analitika, sledenje, profiliranje, Google Analytics, splet, zbiranje podatkov, R, podatkovno rudarjenje
Kraj izida:[Maribor
Založnik:D. Vodišek
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-67493 Novo okno
UDK:004.774.6(043.2)
COBISS.SI-ID:20958486 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:L3OZ37IA
Datum objave v DKUM:09.10.2017
Število ogledov:1485
Število prenosov:217
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:21.08.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Online user tracking and profiling
Opis:It is hard to stay invisible on today's web. Companies, the media and individuals are aware that by knowing their clients and users, they can identify their wishes, interests and provide them excellent user experience, because this is exactly what determines the user’s further behavior on the web site. In this diploma work, we set up a user tracking service by using Google Analytics. With the gathered data, we create user profiles using data mining tool R. We describe the main methodologies of collecting data, cookies and the tool, which we will use for web analytics. We also describe the privacy on the web and the ways of tracking and profiling users. In the diploma, we implement the service on the web site and collect the data with custom dimensions and metrics. In the end, we processed data in R tool and even visually present them. We also write down our findings. We find out that with web analytics we can identify users’ behavior on the web site, what are they interested in and then we created user profiles based on the collected data. With the profiles created, we can recommend similar results to users of the same group.
Ključne besede:Web analytics, profiling, tracking, Google Analytics, web, collecting data, R, data mining


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici