Naslov: | Primerjalna analiza mobilnih rešitev CRM |
---|
Avtorji: | ID Žerdin, Rok (Avtor) ID Sternad Zabukovšek, Simona (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Zerdin_Rok_2017.pdf (2,63 MB) MD5: CBAA54AC49AF3451659467A1DD49906D PID: 20.500.12556/dkum/076d8789-ff5d-40b2-8213-602e7a877c3d
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
---|
Opis: | V današnjem času morajo podjetja za svoj obstoj in uspeh na trgu, zaradi povečanja konkurence, poleg ponujanja kakovostnih izdelkov ali storitev, imeti vzpostavljene dobre odnose s strankami. Podjetja uporabljajo koncept upravljanja odnosov s strankami, ki jim pomaga na enem mestu hraniti pomembne informacije o strankah, na podlagi katerih lahko stranke bolje spoznavajo in jim prilagajajo svojo ponudbo. Gre za računalniške sisteme, imenovane rešitve CRM, ki so povezljive tudi z obstoječimi procesi v podjetju, kar podjetjem olajša uvedbo rešitve v podjetje.
Ker živimo v času, ko želimo imeti vse informacije na voljo, kjerkoli smo, temu trendu sledijo tudi rešitve CRM. Uporabnikom so na voljo mobilne rešitve CRM, ki omogočajo dostop do podatkov, zabeleženih v sistemu kjerkoli in kadarkoli. Uporabniki tako lahko pregledujejo, urejajo in dodajajo ključne informacije tudi na poti. Da pa je delovanje mobilnih rešitev sploh mogoče, je potrebna tehnologija mobilnega poslovanja, in sicer mobilna omrežja in mobilne naprave.
V prvem delu magistrskega dela smo opredelili področje upravljanja odnosov s strankami, z zgodovinskim razvojem in opredelitvijo postopka uvedbe rešitev CRM. Preverili smo tudi stanje na trgu rešitev CRM. Opredelili smo področje mobilnega poslovanja in njegovo tehnologijo. Navedli smo prednosti in slabosti mobilnega poslovanja ter opredelili področje varnosti.
V drugem delu smo podrobneje opredelili mobilne rešitve CRM ter predstavili štiri mobilne rešitve CRM, in sicer Intrix CRM, Microsoft Dynamics CRM, Zoho CRM in Salesforce1 mobile CRM. Te smo v primerjalni analizi po izbranih merilih med seboj tudi primerjali in obrazložili rezultate analize. |
---|
Ključne besede: | upravljanje odnosov s strankami, mobilno poslovanje, rešitve CRM, mobilne rešitve CRM, primerjalna analiza |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [R. Žerdin] |
---|
Leto izida: | 2017 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-67451  |
---|
UDK: | 004.7 |
---|
COBISS.SI-ID: | 12825884  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:T0J2WBMV |
---|
Datum objave v DKUM: | 19.10.2017 |
---|
Število ogledov: | 1237 |
---|
Število prenosov: | 144 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |