SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Pospeševanje prodaje v Spar Slovenija d.o.o.
Avtorji:Nemec, Sandra (Avtor)
Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Nemec_Sandra_2017.pdf (1,23 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Pospeševanje prodaje ima v današnjem svetu velik pomen. Podjetja namenjajo pospeševanju prodaje veliko pozornosti in še več finančnih sredstev. Ker se mi zdi delo na tem področju zelo zanimivo in razgibano, sem si za diplomski projekt izbrala pospeševanje prodaje in vse skupaj zožila na eno podjetje, in sicer Spar Slovenija. V diplomskem projektu me je zanimala predvsem primerjava med tem, kako naj bi pospeševanje prodaje potekalo v teoriji in kako dejansko poteka v podjetju, ki sem si ga izbrala. S tem namenom sem najprej raziskala razno strokovno gradivo, nato pa ugotavljala, kako se pospeševanja prodaje loteva podjetje Spar Slovenija. Raziskati sem želela tudi, kako pospeševanje prodaje podjetja Spar Slovenija zaznavajo potrošniki. S tem namenom sem sestavila anketni vprašalnik; v raziskavi je sodelovalo 50 posameznikov. Diplomsko delo je najprej sestavljeno iz uvodnega dela in jedra, v katerem najprej predelam strokovno literaturo na temo pospeševanja prodaje. V naslednjem poglavju je predstavljeno podjetje Spar Slovenija; sledi razčlenitev pospeševanja prodaje, ki je usmerjeno h kupcem, in pospeševanje prodaje, usmerjeno k zaposlenim. Naslednje poglavje vsebuje empirično raziskavo, ki sem jo opravila. Na koncu diplomskega projekta sem v sklepu predstavila še svoje ugotovitve in rezultate empirične raziskave.
Ključne besede:pospeševanje prodaje, orodja za pospeševanje prodaje, Spar Slovenija
Leto izida:2017
Založnik:[S. Nemec]
Izvor:Maribor
UDK:658.8
COBISS_ID:12947484 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:103
Število prenosov:18
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sales promotion in Spar Slovenia d.o.o.
Opis:Nowadays, sales promotion has a big influence on everything. Companies spend a lot of time and money for sales promotion. In my opinion, this area of work seems to have a lot of job opportunities and this is the reason why my diploma thesis is about sales promotion in Spar Slovenia. In the diploma thesis, I compared the theory of sales promotion with the actual sales promotion in company Spar Slovenia. With this in mind, I first wanted to explore the study material, and later compare this with the sales promotion in Spar Slovenia. I also wanted to research how customers see the sales promotion in this company, so I made a survey, which included 50 people. The diploma thesis first consists of an introduction and the core part, where I recapped the study material. After that, I introduced the company Spar Slovenia. In the next chapters, I explored the sales promotion in Spar Slovenia, and after that, I made a survey about how customers see the sales promotion. At the end of the thesis, I made conclusions about the survey.
Ključne besede:sales promotion, instruments of sales promotion, Spar Slovenia


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici