| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Knowledge management for knowledge society and intergenerational education
Avtorji:ID Goriup, Jana (Avtor)
ID Bezenšek, Vilma-Alina (Avtor)
Datoteke:.pdf International_Journal_of_Management,_Knowledge_and_Learning_2015_Goriup,_Soba_Knowledge_Management_for_Knowledge_Society_and_Intergenera.pdf (109,84 KB)
MD5: A7837E9BB4A4477C5F344F3B507793DE
PID: 20.500.12556/dkum/5857343e-455f-48bd-8aaf-51a729c7b115
 
URL http://issbs.si/press/ISSN/2232-5697/4_109-126.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:The impact of globalization on contemporary post-modern society in the light of an aging population requires methods and techniques of education that are appropriate for young people and reflect (or accommodate) intergenerational learning. The purpose of this paper is to analyse, through empirical research and study of literature, the context of the elderly who are too often marginalized and to show the impact of the knowledge of society based on the use of modern information and communication technologies, on intergenerational learning. The authors analyse some of the consequences of the demographic changes and highlight the role and importance of intergenerational learning and collaboration for sustainability, especially in the Slovenian ageing society. We identify the role and importance of intergenerational learning for coexistence of generations. In the analysis of the empirical data of the conducted research, we conclude that the effectiveness of the knowledge society is influenced by both: the globalization processes and the intergenerational integration, as well as (and in particular) the cultural capital of younger generations and, last, but not least, the willingness of all generations to participate in the transmission and acquisition of knowledge.
Ključne besede:elderly, (social) integration, intergenerational learning, education, lifelong learning, knowledge society
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2015
Št. strani:str. 109-126
Številčenje:Letn. 4, št. 1
PID:20.500.12556/DKUM-67150 Novo okno
ISSN:2232-5107
UDK:005
COBISS.SI-ID:38212869 Novo okno
ISSN pri članku:2232-5107
NUK URN:URN:SI:UM:DK:XUK8LUVW
Datum objave v DKUM:03.08.2017
Število ogledov:1379
Število prenosov:150
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:International Journal of Management, Knowledge and Learning
Založnik:ToKnowPress
ISSN:2232-5107
COBISS.SI-ID:259517440 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.08.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Upravljanje znanja za družbo znanja in medgeneracijsko izobraževanje
Opis:Vpliv globalizacije na sodobno post-moderno družbo z vidika starajoče se populacije zahteva izobraževalne metode in tehnike, ki so primerne za mlade ter odražajo (ali omogočajo) medgeneracijsko učenje. Namen prispevka je, preko empirične raziskave in preučevanja literature, analizirati kontekst starejših, ki so prepogosto odrinjeni na rob družbe, ter prikazati vpliv znanja družbe, temelječe na uporabi sodobnih informacijsko komunikacijskih tehnologij, na medgeneracijsko učenje. Avtorici analizirata nekatere posledice demografskih sprememb ter izpostavita vlogo in pomen medgeneracijskega učenja in sodelovanja za trajnost s poudarkom na slovenski starajoči se družbi. Opredeljena je vloga in pomen medgeneracijskega učenja za sobivanje generacij. V okviru analize empiričnih podatkov izvedene raziskave je bil ugotovljen vpliv na učinkovitost družbe znanja tako z vidika procesov globalizacije in medgeneracijske integracije, kakor tudi (natančneje) kulturnega kapitala mlajših generacij ter nenazadnje tudi pripravljenosti vseh generacij za sodelovanje pri prenosu in pridobivanju znanja.
Ključne besede:starejši, (socialna) integracija, medgeneracijsko učenje, izobraževanje, vseživljenjsko učenje, družba znanja


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici