| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Primerjava spletnih trgovin mercator in walmart
Avtorji:Čas, Marija (Avtor)
Sternad Zabukovšek, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Cas_Marija_2017.pdf (1,24 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem delu je teoretično opisano elektronsko trgovanje, s podrobnim prikazom trgovanja med podjetjem in potrošnikom (B2C). Predstavljene so prednosti in slabosti ter varnosti in zlorabe plačevanja preko spleta. V drugem poglavju je predstavljeno spletno mesto z opisanimi kriteriji kakovosti spletnega mesta. Podrobneje smo analizirali in primerjali spletno trgovino Mercator in Walmart. Ugotavljamo da sta si spletni trgovini zelo podobni po uporabnosti in vsebini.
Ključne besede:elektronsko poslovanje, elektronsko trgovanje, spletno mesto, B2C, primerjava spletnih trgovin
Leto izida:2017
Založnik:[M. Čas]
Izvor:Maribor
UDK:004.738.5
COBISS_ID:12898588 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JTRWMPOX
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:325
Število prenosov:36
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Online store comparison between mercator and walmart
Opis:Summary The diploma project is divided into 2 parts, the theoretical and the practical part. In the first we will be familiarized with electronic trading and websites. In the practical part we will analyse the criteria of quality for the Slovene online store Merkator and foreign online shops Walmart. In the first part we have the theoretical description of electronic trade with a detailed outline of trade between the company and the consumer (B2C). We introduce the advantages and disadvantages as well as security and payment fraud through the internet. In the second part we introduce a website with the described criteria of website quality. We took a closer look and analysed and compared the criteria of quality for shopping websites. The results reveal that the two are both very similar based on usefulness and content.
Ključne besede:Electronic business, electronic trade, website, Business-to-consumer, comparison of online stores


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici