| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vključitev kupca v proces razvoja novega izdelka
Avtorji:Pušnik, Luka (Avtor)
Leber, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Pusnik_Luka_2017.pdf (2,23 MB)
MD5: 8182DD0206B4DE9C8FBEBA61561FF1C6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:V diplomski nalogi se ukvarjam z vključitvijo kupca v razvoj novega izdelka na različnih stopnjah razvoja. Predstavljam pomembnost glasu kupca pri razvoju funkcij izdelka oziroma gradnji hiše kakovosti (QFD). Opisujem potrebe kupcev in načine, kako pridobimo informacije o tem, kaj kupci dejansko želijo oziroma pričakujejo od izdelka. Kupce razdelim v različne vrste in opisujem načine, kdaj jih je smiselno vključiti v sam razvoj. Poudarjam tudi esencialnost instrumentalnega orodja FMEA in analize SWOT. Za slednjo predstavljam tudi realni primer. Ugotavljam, da je za uspešen razvoj izdelka pomembnih veliko dejavnikov. Ključno je tudi prizadevanje zaposlenih v podjetju, da kupcu ponudijo izdelek, o katerem se bo širil dober glas, in ga bo trg dobro sprejel.
Ključne besede:razvoj novega izdelka, hiša kakovosti, QFD, potrebe kupcev, vrste kupcev, analiza SWOT
Leto izida:2017
Založnik:[L. Pušnik]
Izvor:Maribor
UDK:658.512:658.89(043.2)
COBISS_ID:21260310 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MNLSQUL8
Število ogledov:517
Število prenosov:113
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:26.07.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Inclusion of the customer in product-development process
Opis:In my paper, I deal with inclusion of the customer in new product development at different stages of development. I present the importance of customer´s voice in building the house of quality (QFD method). Furthermore, I focus on customer´s needs and ways to get information of what they want or expect from the product. However, I have divided customers into different groups with different needs, and determined the right moment to include them in the process of development. I emphasize the importance of instrumental tools FMEA and SWOT. I present an example for the latter. To conclude, I must stress out that many factors are essential for successful development. The whole process includes a lot of time and techniques to create and sell a good product.
Ključne besede:new product development, house of quality, customer’s needs, types of customers, SWOT analysis


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici