| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Strateško načrtovanje marketinga v potovalni organizaciji
Avtorji:ID Štruc, Dejan (Avtor)
ID Iršič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Struc_Dejan_2017.pdf (1,11 MB)
MD5: 79C0E07221791DF75F0E83128B8205B9
PID: 20.500.12556/dkum/73218441-5dc2-416e-9bbe-3ab0abfac6cf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Storitveni sektor je v drugi polovici dvajsetega stoletja v gospodarstvu pričel prevzemati pobudo in tako danes predstavlja steber razvitih ekonomij. Skladno z rastjo pomena storitev se je razvijal tudi turizem. Z leti se je sorazmerno z razvojem turizma na trg pričelo vključevati vse več organizacij, kar je zaostrilo konkurenco. Še vedno smo priča primerom, ko se organizacije ne zavedajo pomena marketinga, kaj šele pomena strateškega načrtovanja marketinga. V teoretičnem delu so podrobneje predstavljena izhodišča strateškega marketinškega načrtovanja. V drugem delu je predstavljen strateški marketinški načrt v konkretni potovalni organizaciji. V sklepnem poglavju so podane ugotovitve v vezi s strateškim marketinškim načrtom potovalne organizacije X. Izpostavljene so pozitivne lastnosti in na drugi strani pomanjkljivosti. Na podlagi pomanjkljivosti so podani predlogi za odpravo le-teh oziroma so opredeljene priložnosti.
Ključne besede:potovalna organizacija, strateška analiza in diagnoza, strateško načrtovanje marketinga, izvajanje strateškega marketinga, nadzor strateškega marketinga.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[D. Štruc]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-66887 Novo okno
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:12828188 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IYCOFJ6G
Datum objave v DKUM:24.10.2017
Število ogledov:1381
Število prenosov:187
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:15.07.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Strategic marketing planning in traveling organization
Opis:In the second half of the 20th century, the service sector started to take the initiative in the economy and today it represents the fundament of developed economies. In line with the growing service sector, tourism has also developed. Over the years, more and more organizations began participating in tourism sector, what was consequence of tourism development. All this led to an increasing competition in tourist sector. We are still witnessing cases where organizations are not aware of the importance of marketing and the importance of strategic marketing planning. In the theoretical part are described the points of strategic marketing planning. The second part presents a strategic marketing plan in a specific travel organization. The concluding chapter provides conclusions regarding the strategic marketing plan of travel organization X. Exposed are positive features and, on the other hand, defects. Based on deficiencies are made suggestions to eliminate these defects and convert them to opportunities.
Ključne besede:Travel organization, strategic analysis and diagnosis, strategic marketing planning, implementation of strategic marketing, strategic marketing control.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici