SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Pripravljenost učiteljev začetnikov za učinkovito vključevanje informacijsko-komunikacijskih tehnologij v poučevanje
Avtorji:Senica, Tadeja (Avtor)
Šorgo, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Senica_Tadeja_2017.pdf (1,37 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:Samo internetni dostop in osnovna raba IKT danes ne zadostujeta več, saj sodobne digitalne kompetence vključujejo tudi ustrezno poznavanje IKT, ravnanje z njimi in ustrezen odnos do njih. Dejavnika, ki poleg same IKT vplivata na uspešnost integracije IKT v izobraževanje, sta tudi izurjenost učiteljev za uporabo IKT in njihov pedagoški pogled ter mnenje o tem, kako lahko IKT pripomore k izboljšanemu poučevanju. V raziskavi smo ugotavljali, v kolikšni meri so učitelji začetniki po končanem izobraževanju pripravljeni za učinkovito uporabo IKT v poučevanju, koliko se počutijo samozavestne ob različnih situacijah, ki vključujejo delo na svetovnem spletu, in koliko so motivirani ob različnih situacijah, ki vključujejo neposredno delo z učenci v razredu ob uporabi IKT.
Ključne besede:IKT, digitalna kompetenca, učitelj začetnik, digitalna pismenost.
Leto izida:2017
Založnik:[T. Senica]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.321:37.091.64:004(043.2)
COBISS_ID:23287304 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:58
Število prenosov:21
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Preservice teachers' preparedness for effective integration of ICT in teaching
Opis:Only internet access and basic use of ICT today are no longer sufficient because modern digital competencies include also adequate ICT knowledge, handling and appropriate attitude towards them. Factors that influence the success of ICT integration in education, are also teacher's training on the use of ICT and their pedagogical view and opinion on how ICT can help improve teaching. In the master's thesis we have identify how much the preservice teachers are ready to use ICT effectively in teaching, how much they feel confident in different situations, including work on the internet, and how motivated are they in different situations involving direct work with students in classroom by using ICT.
Ključne besede:ICT, digital competence, preservice teacher, digital literacy.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici