| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Art appreciation for developing communication skills among preschool children
Avtorji:Duh, Matjaž (Avtor)
Datoteke:.pdf Center_for_Educational_Policy_Studies_Journal_2016_Duh_Art_appreciation_for_developing_communication_skills_among_preschool_children.pdf (355,41 KB)
 
URL http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_6_1/cepsj_pp_71-94_Duh.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:In the contemporary process of teaching fine arts, children’s own creative expression and art appreciation are used to encourage learners towards both perception and reception; consequently, the evaluation and inter- nalization of works of art play an equally important role. In a qualitative empirical research study that takes the form of a case study, we studied the response of children to works of art and their demonstrated communica- tion skills in this. The results have shown that children respond to works of art on multiple levels. With non-standardized narrative group interviews, we observed children’s associations. Children perceived and internalized the given artworks and also put their emotions into words. The study has shown that systematic development of art appreciation among pre-school children can have a positive impact on their communication skills.
Ključne besede:communication skills, art appreciation, visual art, preschool education
Leto izida:2016
Št. strani:str. 71-94
Številčenje:št. 1, Letn. 6
ISSN:1855-9719
UDK:373.2:73/76
COBISS_ID:22068488 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1855-9719
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PDLRPORX
Licenca:CC BY 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Število ogledov:332
Število prenosov:47
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Center for Educational Policy Studies Journal
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Likovna apreciacija v funkciji razvijanja komunikacijskih sposobnosti predšolskih otrok
Opis:V procesu sodobnega pouka likovne umetnosti imata enako pomembno vlogo lastno ustvarjalno izražanje otrok in likovna apreciacija, pri čemer se učeči srečajo tudi s percipiranjem in recipiranjem, torej z vrednoten- jem in s ponotranjenjem umetniških del. V kvalitativni empirični raziskavi, ki ima obliko študije primera, smo preučevali odzivanje predšolskih otrok na umetniška dela in pri tem izkazane komunikacijske spretnosti. Ugotovili smo, da se otroci na umetniška dela odzivajo na več ravneh. Z nestandardiziranim nara- tivnim skupinskim intervjujem smo spremljali asociacije otrok. Otroci so prikazana umetniška dela zaznali in ponotranjili ter svoje občutke tudi ubesedili. Raziskava je pokazala, da sistematično razvijanje likovne apreciacije pri predšolskih otrocih lahko ugodno vpliva tudi na njihove komunikacijske sposobnosti.
Ključne besede:komunikacijske sposobnosti, likovna vzgoja, likovna umetnost, predšolska vzgoja, predšolski otroci


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici