| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vpliv uporabnika na spletno marketinško platformo
Avtorji:Šuman, Slavica (Avtor)
Debevc, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Bischoff, Nikolaj (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Suman_Slavica_2017.pdf (3,87 MB, Datoteka bo dosegljiva po 11.08.2020)
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:As a part of the Master thesis, we wanted to improve user experience, user interface and usability of Forsikringsportalen platform. Based on literature review and case studies conducted from the same or similar area of research, we redesigned certain elements of the platform. The performance of the redesigned elements was measured with Preference and Question tests as well as gathering of statistical data. With gathered results, we formed a conclusion that will help the company to engage users more. With the implemented improvements and increased percentage of first-time logins, the company can focus on the engagement after the login.
Ključne besede:Forsikringsportalen, usability, user experience, user interface, online platform
Leto izida:2017
Založnik:S. Šuman
Izvor:[Maribor
UDK:004.5:004.774-026.12(043.2)
COBISS_ID:20868118 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:9UMEHZOI
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:351
Število prenosov:0
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:User Engagement impact on an Online Market platform
Opis:V sklopu magistrske naloge smo želeli izboljšati uporabniško izkušnjo, uporabniški vmesnik in uporabnost Forsikringsportalen platforme. Na podlagi pregleda literature in že opravljenih študij iz enakega ali podobnega področja smo preoblikovali določene elemente platforme. Uspešnost preoblikovanih elementov smo merili z izvedeno raziskavo, ki je vključevala preferenčne teste, vprašalnike in zbiranje statističnih podatkov. Na podlagi rezultatov smo tvorili zaključke, ki bodo podjetju pomagali za dosego boljših rezultatov na področju uporabnikove motivacije za nadaljnjo interakcijo s platformo. Z uveljavljenimi izboljšavami in povečanim številom prvih prijav v platformo, lahko podjetje lažje implementira nadaljnje spremembe vidne po prijavi in motivira uporabnike, da se vrnejo.
Ključne besede:Forsikringsportalen, uporabnost, uporabniška izkušnja, uporabniški vmesnik, spletna platorma


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici