| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Modeli izračunavanja emisij-primerjava različnih modelov in vidikov
Avtorji:ID Baškovič, Katja (Avtor)
ID Jereb, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Knez, Matjaž (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Baskovic_Katja_2017.pdf (4,77 MB)
MD5: F7003321DEA53CB6A2505E9CA6CDE50B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:Modeli izračunavanja emisij nastajajo na podlagi podatkov, posnetih na vožnjah, ki so določene glede na namen modela in ciljne emisije, katere bodo modeli potem izračunavajo. V sklopu magistrskega dela smo raziskovali in primerjali obnašanje že narejenih modalnih modelov, ki temeljijo na kronološki hitrosti, na petih različnih tipičnih vožnjah, ki jih vozniki opravljajo vsakodnevno (tj. kratka vožnja po predmestju, kratka vožnja s predmestja v mesto, kombinirana vožnja po klasični cesti ter avtocesti s tempomatom, kombinirana vožnja po klasični cesti ter avtocesti z oviro in dolga klasična vožnja). Modela, katerih obnašanje pri izračunavanju emisij ogljikovega monoksida in ogljikovodika smo opazovali, sta nastala na Kitajskem in nista bila posebej prilagojena slovenskim cestam in okolju. Pri primerjavi rezultatov smo naleteli tako na podobne trende, kot na ekstremne skoke funkcije rezultatov, zato smo uporabili nekaj filtrov, da bi ugotovili, ali je mogoče z glajenjem velike skoke vrednosti eliminirati. Za boljšo predstavo o razlikah med rezultati posameznih emisij smo izračunali tudi emisije na podlagi porabe goriva na posameznih vožnjah ter jih primerjali z rezultatih po ostalih modelih.
Ključne besede:modeli izračunavanja emisij, emisije, tipične vožnje, hitrost, poraba goriva
Leto izida:2017
Izvor:Celje
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LDMY6E9N
Datum objave v DKUM:03.10.2017
Število ogledov:825
Število prenosov:90
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:07.07.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Vehicular emission models-comparison of different models and points of view
Opis:Vehicular emission models are created based on measured input data on driving trips, which are defined due to purpose of model and emissions that will be computed by. During research behaviour of modal models relying on chronological speed was researched and compared on the 5 typical driving trips (e.g. short trip on periphery, short trip from periphery to city, long classic trip, combined classic and motorway trip with cruise control and combined classic and motorway trip with obstacle on the motorway). Chosen models were designed in China and were not adjusted to Slovenian roads and environment. When comparing emission results for carbon monoxide and hydrocarbons similar trends and exceptional high peaks on result function of one of the chosen model were recognized. Some filters were used to eliminate the high peaks if possible. For better presentation of differences between result fuel consumption and its emissions were computed and compared to modal models results.
Ključne besede:vehicular emission models, emissions, typical driving trips, speed, fuel consumption


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici