| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Exploring the role of business social networking for organizations
Avtorji:Jerman, Damjana (Avtor)
Završnik, Bruno (Avtor)
Datoteke:.pdf IIASS_2015_Jerman,_Zavrsnik_EXPLORING_THE_ROLE_OF_BUSINESS_SOCIAL_NETWORKING_FOR_ORGANIZATIONS.pdf (316,73 KB)
 
URL http://www.iiass.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1001
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:This article explores the relationship between communication, with the emphasis on public relations, and social network perspectives. What, then, does social networking for business mean in communication, particularly in public relations? This paper argues that business social networking play an important role in improving organizations communications. The goal of our paper is to identify the basic characteristics of social networks and its role for public relations for the effective implementation of social networking initiatives and tools in the workplace. Business social networking tools such as Facebook and LinkedIn are being used by organizations to reach the corporate objectives and to create a positive company image. Specific social networks, such the personalised networks of influence, are perceived to be one of the main strategic resources for organizations.
Ključne besede:internal communication, business social networking, public relations
Leto izida:2015
Št. strani:str. 28-45
Številčenje:št. 1, Letn. 8
ISSN:1855-0541
UDK:339.138:659.1
COBISS_ID:11925020 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:10.12959/issn.1855-0541.IIASS-2015-no1-art02 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1855-0541
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ONM92DHX
Licenca:CC BY-NC 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Število ogledov:291
Število prenosov:131
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Innovative Issues and Approaches in Social Sciences
Založnik:CEOs d.o.o.
ISSN:1855-0541
COBISS.SI-ID:234841088 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, komunikacije, učinkovitost, družbena omrežja, Slovenija


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici