| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Exploring the role of business social networking for organizations
Avtorji:ID Jerman, Damjana (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Avtor)
Datoteke:.pdf IIASS_2015_Jerman,_Zavrsnik_EXPLORING_THE_ROLE_OF_BUSINESS_SOCIAL_NETWORKING_FOR_ORGANIZATIONS.pdf (316,73 KB)
MD5: 4CA336CD9098188EA78961939D1F0668
PID: 20.500.12556/dkum/d8f6acdf-9895-4a3a-b6d0-9079c420ffaf
 
URL http://www.iiass.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1001
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:This article explores the relationship between communication, with the emphasis on public relations, and social network perspectives. What, then, does social networking for business mean in communication, particularly in public relations? This paper argues that business social networking play an important role in improving organizations communications. The goal of our paper is to identify the basic characteristics of social networks and its role for public relations for the effective implementation of social networking initiatives and tools in the workplace. Business social networking tools such as Facebook and LinkedIn are being used by organizations to reach the corporate objectives and to create a positive company image. Specific social networks, such the personalised networks of influence, are perceived to be one of the main strategic resources for organizations.
Ključne besede:internal communication, business social networking, public relations
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2015
Št. strani:str. 28-45
Številčenje:Letn. 8, št. 1
PID:20.500.12556/DKUM-66693 Novo okno
ISSN:1855-0541
UDK:339.138:659.1
COBISS.SI-ID:11925020 Novo okno
DOI:10.12959/issn.1855-0541.IIASS-2015-no1-art02 Novo okno
ISSN pri članku:1855-0541
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ONM92DHX
Datum objave v DKUM:06.07.2017
Število ogledov:1397
Število prenosov:369
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Innovative Issues and Approaches in Social Sciences
Založnik:CEOs d.o.o.
ISSN:1855-0541
COBISS.SI-ID:234841088 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo, vendar uporabniki ne rabijo upravljati materialnih avtorskih pravic na izpeljanih delih z enako licenco.
Začetek licenciranja:06.07.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, komunikacije, učinkovitost, družbena omrežja, Slovenija


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici