| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Načrtovanje in razvoj vizualne identitete na primeru podjetja GOSTIŠČE ALEKSANDER s.p.
Avtorji:ID Rac, Patrik (Avtor)
ID Duh, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Udir Mišič, Katja (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Rac_Patrik_2017.pdf (3,36 MB)
MD5: 7846052DD5A71954B02F086490129BAB
PID: 20.500.12556/dkum/c905891b-e019-44b0-bc42-8795d63d77ff
 
.zip UN_Rac_Patrik_2017.zip (18,80 MB)
MD5: 348AB1F3680B015E5DD2C198F4C9F4DF
PID: 20.500.12556/dkum/f748e1ee-cf0a-4d69-8ec2-6fa4d314518d
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu smo obravnavali razvoj vizualne identitete. Podrobneje smo se posvetili razvoju celostne grafične podobe. V teoretičnem delu smo predstavili pojme, kot so vizualna identiteta, celostna grafična podoba in elemente, ki so del razvoja CGP. Poudarek smo naredili na elementih, ki imajo po našem mnenju poseben pomen − v procesu razvoja CGP. Ti elementi so: ime podjetja, logotip, slogan, barve in tipografija. V nadaljevanju smo se posvetili predstavitvi in analizi podjetja GOSTIŠČE ALEKSANDER, S. P. Opravili smo tudi analizo konkurenčnih podjetij v ožji okolici. V praktičnem delu smo se osredotočili na razvoj celostne grafične podobe podjetja GOSTIŠČE ALEKSANDER, S. P. Razvoj je zajemal oblikovanje logotipa, simbola in slogana. Glede na gostinsko dejavnost podjetja, smo dodatno razvili potrebna komunikacijska sredstva. V zadnji fazi smo oblikovali priročnik celostne grafične podobe, s pomočjo katerega bo podjetje v prihodnosti ustrezno uporabljalo elemente CGP.
Ključne besede:vizualna podoba, celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip, priročnik celostne grafične podobe, vizualna komunikacija
Kraj izida:[Maribor
Založnik:P. Rac
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-66679 Novo okno
UDK:655.26:659.12/.13(043.2)
COBISS.SI-ID:21025302 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TNNTOQQD
Datum objave v DKUM:30.11.2017
Število ogledov:5414
Število prenosov:330
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:06.07.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Planning and development of visual identity in the matter of a company Gostiče Aleksander s.p.
Opis:In present diploma paper we discussed the development of visual identity. We focused on the development of corporate identity (CI) in detail. In the theoretical part we presented concepts of visual identity, corporate identity and the elements which are part of the development of CI. We highlighted the elements which have in our opinion a special meaning in the process of the development of CI. Those elements are: company name, logo, slogan, colors and typeface. Then we presented and analyzed the company GOSTIŠČE ALEKSANDER, S. P. We analyzed competing undertakings within the immediate area. In the practical part we focused on the development of corporate identity of GOSTIŠČE ALEKSANDER, S. P. The development included designing of the logo, the symbol and the slogan. In relation to catering activity of the company, we additionally developed necessary communication means. In the last phase we designed the corporate identity handbook, which will help the company to use the CI elements properly in the future.
Ključne besede:visual image, corporate identity, graphic design, logo, corporate identity handbook, visual communication


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici