SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Načrtovanje in razvoj vizualne identitete na primeru podjetja GOSTIŠČE ALEKSANDER s.p.
Avtorji:Rac, Patrik (Avtor)
Duh, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Udir Mišič, Katja (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Rac_Patrik_2017.pdf (3,36 MB)
 
.zip UN_Rac_Patrik_2017.zip (18,80 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu smo obravnavali razvoj vizualne identitete. Podrobneje smo se posvetili razvoju celostne grafične podobe. V teoretičnem delu smo predstavili pojme, kot so vizualna identiteta, celostna grafična podoba in elemente, ki so del razvoja CGP. Poudarek smo naredili na elementih, ki imajo po našem mnenju poseben pomen − v procesu razvoja CGP. Ti elementi so: ime podjetja, logotip, slogan, barve in tipografija. V nadaljevanju smo se posvetili predstavitvi in analizi podjetja GOSTIŠČE ALEKSANDER, S. P. Opravili smo tudi analizo konkurenčnih podjetij v ožji okolici. V praktičnem delu smo se osredotočili na razvoj celostne grafične podobe podjetja GOSTIŠČE ALEKSANDER, S. P. Razvoj je zajemal oblikovanje logotipa, simbola in slogana. Glede na gostinsko dejavnost podjetja, smo dodatno razvili potrebna komunikacijska sredstva. V zadnji fazi smo oblikovali priročnik celostne grafične podobe, s pomočjo katerega bo podjetje v prihodnosti ustrezno uporabljalo elemente CGP.
Ključne besede:vizualna podoba, celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip, priročnik celostne grafične podobe, vizualna komunikacija
Leto izida:2017
Založnik:P. Rac
Izvor:[Maribor
UDK:655.26:659.12/.13(043.2)
COBISS_ID:21025302 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:172
Število prenosov:19
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Planning and development of visual identity in the matter of a company Gostiče Aleksander s.p.
Opis:In present diploma paper we discussed the development of visual identity. We focused on the development of corporate identity (CI) in detail. In the theoretical part we presented concepts of visual identity, corporate identity and the elements which are part of the development of CI. We highlighted the elements which have in our opinion a special meaning in the process of the development of CI. Those elements are: company name, logo, slogan, colors and typeface. Then we presented and analyzed the company GOSTIŠČE ALEKSANDER, S. P. We analyzed competing undertakings within the immediate area. In the practical part we focused on the development of corporate identity of GOSTIŠČE ALEKSANDER, S. P. The development included designing of the logo, the symbol and the slogan. In relation to catering activity of the company, we additionally developed necessary communication means. In the last phase we designed the corporate identity handbook, which will help the company to use the CI elements properly in the future.
Ključne besede:visual image, corporate identity, graphic design, logo, corporate identity handbook, visual communication


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici