| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Uporaba filma za poučevanje zgodovine v srednji šoli
Avtorji:Preradović, Dejan (Avtor)
Potočnik, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Preradovic_Dejan_2017.pdf (1,50 MB)
MD5: 004F21E73B1937F7C7577BD1211D2334
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V magistrskem delu sem raziskal, kako lahko učitelj pri poučevanju zgodovine v srednji šoli uporabi film kot učni pripomoček. S pomočjo literature sem raziskal prednosti in slabosti filma kot učnega pripomočka in filma kot učnega pripomočka pri poučevanju zgodovine. Predstavil sem tudi koncept medijske pismenosti in kako lahko učitelji učencem pomagajo, da postanejo pri ogledu zgodovinskih filmov bolj kritični gledalci in kako jim bodo ta znanja koristila, tudi ko s šolanjem zaključijo. V drugi polovici naloge pa sem pripravil nekaj praktičnih primerov – identificiral sem izseke iz zgodovinskih filmov, ki jih lahko učitelj uporabi pri poučevanju zgodovine in predstavil, kako bi jih lahko učitelj pri pouku uporabil.
Ključne besede:zgodovina, film, sodobni pouk, medijska pismenost, učni pripomoček.
Leto izida:2017
Založnik:[D. Preradović]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.3:93/94(043.2)
COBISS_ID:23735048 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KYMKU3W7
Število ogledov:831
Število prenosov:103
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The use of film for teaching history in high school
Opis:In Master’s thesis I researched how history teachers can use film as a teaching accessory when teaching history. With help of literature I researched strengts and weaknesses of film as teaching accessory when teaching history. I presented the concept of media literacy and how teachers can help students become a more critical audience for history film and how that will benefit them after they finish their education. In second half of my thesis I prepared some practical examples of how films may be used in history classroom – I identifyed clips from some history films that teacher can use when teaching history and presented how they can be used during history class.
Ključne besede:history, film, modern teaching, medical literacy, teaching accessory.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici