SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vizualne kulturne značilnosti v logotipih
Avtorji:Kodrič, Nina (Avtor)
Welzer Družovec, Tatjana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Udir Mišič, Katja (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Kodric_Nina_2017.pdf (6,10 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Logotip predstavlja ključni element vizualne podobe vsakega podjetja. Komunicira informacije o podjetju in predstavlja podjetje na vizualni ravni. Hkrati pa je tudi del vizualne kulture določenega časa in prostora. V magistrskem delu smo raziskovali ali se v logotipih odražajo vizualne kulturne značilnosti lokalnih okolij. Po pregledu literature s področja kulture in grafičnega oblikovanja smo zasnovali kriterije, na podlagi katerih smo naredili raziskavo – študijo primera logotipov Evropskih prestolnic kulture med leti 2004 in 2016. Spoznali smo, da bi v proces nadaljevanja raziskave bilo potrebno vključiti tudi avtorje logotipov ter pripadnike lokalnih okolij za podrobnejšo analizo. Rezultati analize logotipov EPK kažejo, da so v logotipih prisotne vizualne kulturne značilnosti, ki odražajo kulturo lokalnih okolij.
Ključne besede:logotip, kultura, vizualna kultura, Evropska prestolnica kulture, EPK
Leto izida:2017
Izvor:Maribor
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:60
Število prenosov:15
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Visual cultural characteristics in logotypes
Opis:Logotype is an important part of the visual identity of any corporation. It represents a corporation and their key values on a visual level. The logotype is also creating a visual culture of specific time and space. The subject of this Master Thesis is to study if logotypes include any visual cultural characteristics of local environments. Based on literature review of different fields (culture, graphic design), we established basic criteria as the foundation of our further research – case study. We analysed logotypes of former European Capitals of Culture between 2004 and 2016. Our recommendation for further research is to involve authors of logotypes and representatives of specific belonging culture for a more detail analysis and results. Our analysis results show that logotypes do contain visual symbols and cultural characteristics that represent cultures of local environments.
Ključne besede:logotype, culture, visual culture, European Capital of Culture, ECOC


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici